Fruktnystan Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Men herregud. Kan hålla med om att Horde är kul, men det blir tröttsamt ganska snabbt. Kampanjen är sämre än den i ettan, karaktärerna är sjukt tråkiga och hela grejen är rätt sopigt regisserad, ärligt talat. GoW 1,2 har haft den bästa storyn i spel på länge... Alltså, på riktigt? Nu trollar du bara :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Har ingen speciell till xbox, spelar inte så ofta. Men of all time så är det The Sims till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Saints row 1 och 2 troligen. När jag fick Saints Row 1 när jag just hade köpt mitt 360 satt jag bokstavligt talat uppe varenda natt för jag älskade det spelet. När jag fick reda på att Saints row 2 skulle komma kunde jag fan inte heller vänta. Har spelat det så otroligt mycket. Sen så är Gta 4 också jävligt, jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 MW2Haha, va?MW2 suger ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Men herregud. Kan hålla med om att Horde är kul, men det blir tröttsamt ganska snabbt. Kampanjen är sämre än den i ettan, karaktärerna är sjukt tråkiga och hela grejen är rätt sopigt regisserad, ärligt talat. GoW 1,2 har haft den bästa storyn i spel på länge... Alltså, på riktigt? Nu trollar du bara :/ Det MÅSTE han göra... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 roligaste jag lirat är nog gears of war serien. Men Det bästa är ju uppenbart fallout 3 och oblivion :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 overlord 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Men herregud. Kan hålla med om att Horde är kul, men det blir tröttsamt ganska snabbt. Kampanjen är sämre än den i ettan, karaktärerna är sjukt tråkiga och hela grejen är rätt sopigt regisserad, ärligt talat. GoW 1,2 har haft den bästa storyn i spel på länge... Alltså, på riktigt? Nu trollar du bara :/ jag tycker att gears of war serien är rolig att spela. jag ska köpa 3:an när den kommer ut. tycker dock att den inte har den bästa storyn. det är red dead redemption :P den är riktigt fängslande. mycket bättre multiplayer än gta iv också, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 MW2 äger sönder! RDR skulle jag vilja testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ibr4him Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Brothers in arm hells highway Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 HALO 3!!!!!!!! har klarat ut hela på LEGENDARY hemma hos mamma :P!!!! har alla Armors på Online (spartan och Elite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.