Darkdevil Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Skrivet 27 Juni 2010 Om man betalar med ett VISA kort, dras det pengar från kontot varje månad då? Och om det gör det hur avslutar man betalningen?
zitroz Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Skrivet 27 Juni 2010 Yes! Tror man avslutar det genom att frysa accet eller köpa ett gamecard
knark Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Skrivet 27 Juni 2010 Finns väl ett Cancel Subscription eller nåt på Account managment?
Darkdevil Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 28 Juni 2010 Finns väl ett Cancel Subscription eller nåt på Account managment?Ja det finns, men då tar man bort hela accet :S
Satisfaction Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Skrivet 28 Juni 2010 Cancel Subscription betyder att du slutar betala varje månad(Ifall du nu använder kreditkort), så när din senaste betalda månad(+ ev. "One-day exempt") är slut så blir kontot fruset.
Darkdevil Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 28 Juni 2010 Cancel Subscription betyder att du slutar betala varje månad(Ifall du nu använder kreditkort), så när din senaste betalda månad(+ ev. "One-day exempt") är slut så blir kontot fruset.Jaha, det var lite smått förvirrande när dom frågade varför jag ville sluta med WoW :S
Hivee Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Skrivet 28 Juni 2010 Ja, om man slutar betala så slutar man ju med WoW tills man börjar betala igen
Darkdevil Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 28 Juni 2010 Ja, om man slutar betala så slutar man ju med WoW tills man börjar betala igenMjo tänkte inte riktigt så långt (Jävligt trött)
Bigm Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Skrivet 25 Mars 2011 Köp istället 60 dagars gamecard för 199kr, billigare kan det inte bli. Finns på http://www.databananen.se Skulle aldrig lämna ut mitt visa någonstans...speciellt när det är såna problem att stoppa dragningarna.
Killingspree Skrivet 8 April 2011 Rapport Skrivet 8 April 2011 ^Jo, för blizzard blåser ju verkligen folk!Nä inte riktigt, men jag blev utan min main i 1-2 månader när jag gjorde character transfer pga "Köpet gick inte igenom" och det var det enda svaret vi fick när vi tillslut mailade efter flera veckors försök med ringning... Nej det dras inte varje månad såvida du inte väljer det, min farsa brukar köpa 6 månader i taget och så måste jag tjata på honom på att köpa det igen ibland
Nomatic Skrivet 8 April 2011 Rapport Skrivet 8 April 2011 Nä inte riktigt, men jag blev utan min main i 1-2 månader när jag gjorde character transfer pga "Köpet gick inte igenom" och det var det enda svaret vi fick när vi tillslut mailade efter flera veckors försök med ringning... Nej det dras inte varje månad såvida du inte väljer det, min farsa brukar köpa 6 månader i taget och så måste jag tjata på honom på att köpa det igen iblandOm du sitter och försöker ringa för att få hjälp så har du inte varit med ett tag. OnT: Ja klart det går att stoppa betalningen.
Rekommendera inlägg