Hoppa till innehåll

Betala Med Visa Kort


 Dela

Rekommendera inlägg

Cancel Subscription betyder att du slutar betala varje månad(Ifall du nu använder kreditkort), så när din senaste betalda månad(+ ev. "One-day exempt") är slut så blir kontot fruset.

Jaha, det var lite smått förvirrande när dom frågade varför jag ville sluta med WoW :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...
  • 2 veckor senare...

^

Jo, för blizzard blåser ju verkligen folk!

Nä inte riktigt, men jag blev utan min main i 1-2 månader när jag gjorde character transfer pga "Köpet gick inte igenom" och det var det enda svaret vi fick när vi tillslut mailade efter flera veckors försök med ringning...

 

Nej det dras inte varje månad såvida du inte väljer det, min farsa brukar köpa 6 månader i taget och så måste jag tjata på honom på att köpa det igen ibland

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä inte riktigt, men jag blev utan min main i 1-2 månader när jag gjorde character transfer pga "Köpet gick inte igenom" och det var det enda svaret vi fick när vi tillslut mailade efter flera veckors försök med ringning...

 

Nej det dras inte varje månad såvida du inte väljer det, min farsa brukar köpa 6 månader i taget och så måste jag tjata på honom på att köpa det igen ibland

Om du sitter och försöker ringa för att få hjälp så har du inte varit med ett tag.

 

OnT: Ja klart det går att stoppa betalningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...