Laserturk Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Hej. Jag kollade lite på matchen mellan england och tyskland för ett tag sen och tände till riktigt ordentligt. Domarjävlarna dömde bort ett mål där fotbollen var gott och väl en halvmeter in i målet! http://www.dn.se/sport/fotboll/domarna-mis...t-mal-1.1128873 Hur kan man vara så jävla dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Domaren var la lite långt ute och linjedomarna var antagligen inte på plats heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Stor domarskandal är var det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Nu hör man det fan överallt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Orka bry sig, inte särskilt viktigt om man inte bettar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Två ord; Shit happens. Redigerat 29 Juni 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Livet är hårt när det är svårt. Undrar hur domaren känner sig.. "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Domaren borde skämmas! Speciellt linjedomaren. Jag vet att det inte alltid är lätt, jag är själv domare, men på den där nivån borde linjedomar stå på en mycket bättre plats, istället för kanske 30 meter bakom spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Äh vafan, så farligt var det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Äh vafan, så farligt var det inte?Jo, det var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Äh vafan, så farligt var det inte?Om den skulle godkännas, som den skulle.. Så skulle det kunna ändra hela matchbilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w33L Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag är själv domare, fast inte i fotboll. Man kan missa sjukt mycket på så kort tid, iallafall för oss i hockey så registrerar vi ca. 3 händelser i sekunden. Fast såklart är det annorlunda när man pratar fotboll, det borde vara sjukt mycket enklare att döma mål på fotboll än andra sporter, visst, det finns svåra marginaler men detta var lite över gränsen. Sedan om FIFA ska införa målkamera/måldomare så tycker jag hellre målkamera så att domaren snabbt kan gå av plan och titta på målet snabbt och enkelt. Måldomare skulle vara alldeles för dyrt i den mängden matcher som spelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.