CHORDAZBA Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Fuska.se irl möte! Ja, du hörde rätt! (eller läste?) Ska starta fuska.se's riktiga irl möte! Tänkte att det vore kul att träffa alla spammers och whiners på sidan! :) Finns ingen speciell åldersgräns, alla är välkomna. Jag kommer hålla "mötet" i Lilla Bommen, Göteborg. Fast folk från andra städer kan komma, ju fler, desto bättre! Datum is unknown, men håller det nog på en solig dag, och i Augusti innan skolan börjar. Vad vi kommer göra är valfritt, rekommenderar att alla tar med sig 100kr eller iaf 50kr om vi kommer på något. Mötet kommer hållas så länge folk vill, vi kan dock bestämma en tid. Mer info kommer senare. Skriv upp ditt namn och om du är säker på att du kommer, finns bara "Jag kommer" eller "Kanske kommer" Om du inte kan eller inte vill komma, så skriv inte alls. Frågor om mötet kan du skriva här, så försöker jag besvara dom så fort jag kan! Lägg till mig i msn, [email protected] ifall du vill fråga frågor utanför fuska.se. PMa inte, för jag ser inte när jag får nya meddelanden. Folk som kommer; CHORDAZBA Organism WASD HUMPPA Folk som kanske kommer; Friday Raptomex prophet Dave37 ZnK 95alexander95 Zaaalzaa Nyheter; Datumet kommer vara 28 augusti, en lördag alltså. Klockan 14:00 i emogräset, lilla bommen, göteborg. be there or be square. Du behöver inte ta med dig något förutom ett leende! :) Kommer dock inte hålla hela mötet om jag inte får mer än 8 pers som garanterat kommer. Redigerat 17 Juli 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Kanske kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 i'l be there Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Fuska.se irl möte! Jag kommer hålla "mötet" i Lilla Bommen, Göteborg. Om du inte vet datum så, ska ner till Göteborg om några veckor. Men vet inte hur det blir, ;w Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Fuska.se irl möte! Jag kommer hålla "mötet" i Lilla Bommen, Göteborg. Om du inte vet datum så, ska ner till Göteborg om några veckor. Men vet inte hur det blir, ;w Kommer bli runt 20-30 augusti, kanske tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Kanske kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Kommer med största sannolikhet inte, bor typ ett halvt Sverige därifrån. EDIT: Ändrade lite. Redigerat 1 Juli 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Varför bor halva Fuska i Göteborg? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Kanske kommer,beror på datum,ska nämligen till göteborg 27 juli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Kanske kommer. Ja, gärna. Kom! :3 Kanske kommer,beror på datum,ska nämligen till göteborg 27 juli...Du kommer inte komma, mötet kommer hållas exakt en månad efter.Dvs, mellan 20-30 augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Mellan 20-30 kan inte jag. Det är typ då jag börjar skolan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Jag kommer om inget viktigare kommer i vägen. 24 augusti börjar min skola men jag slutar 9:00 då. Om du har det efter det får det vara på en eftermiddag efter skolan. När börjar västtrafiks skolkort gälla? edit: 9 augusti står det på hemsidan. Jag misstänker att de flesta på "kanske" inte kommer :P Redigerat 1 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.