Musten Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Du är tillagd, Gabbe. Nu får man hoppas att du kommer. :) Redigerat 5 Juli 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Allvarligt talat tycker jag du borde hålla det precis innan skolan börjar, inte efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Allvarligt talat tycker jag du borde hålla det precis innan skolan börjar, inte efter.Datumet är 28e augusti, inte en dag efter, inte en dag före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) Allvarligt talat tycker jag du borde hålla det precis innan skolan börjar, inte efter.Datumet är 28e augusti, inte en dag efter, inte en dag före. Är du hjärnskadad? :_Det är väl ganska uppenbart att alla inte börjar på samma datum. Majoriteten av de jag känner börjar runt den tjugonde. Redigerat 7 Juli 2010 av Friday Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) Han menade att mötet är 28e, inte att alla börja skolan då. Lustigt att de flesta facepalm-smileysarna här på fuska kommer från personer som missuppfattat nåt. Redigerat 7 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Allvarligt talat tycker jag du borde hålla det precis innan skolan börjar, inte efter. Datumet är 28e augusti, inte en dag efter, inte en dag före. Är du hjärnskadad? :_Det är väl ganska uppenbart att alla inte börjar på samma datum. Majoriteten av de jag känner börjar runt den tjugonde. Nej är du hjärnskadad, dumme fanskap. Mötet är 28e, alltså på en lördag? Vem fan har skola på en lördag, du är inte i Iran nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Ingen är hjärnskadad. Sluta med offtopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Ingen är hjärnskadad. Sluta med offtopic nu.Aight aight, blir bara sur när hon missuppfattar och börjar böga sig. Back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Aight aight, blir bara sur när hon missuppfattar och börjar böga sig.Jag med, men man ska inte böga sig tillbaks för det :P Jaja, Back to topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Vi har upprop den 18de.. s; Iaf är det klart att jag inte kommer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Vadå emogräset, jag vågar inte vara där det finns emos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.