Gäst Donald Duck Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 brukar ni ha stormöte o klassråd där man får kritisera o beröma o göra förslag o efterlyst ? det har vi i onsdagar stormöte i tisdagar klassråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 var med i klassrådet förra året... it sucks dom i klassen väljer helst mig bara för att jag är "ordentligast". vadå bara för att jag ionte är stökig så vill väl inte jag va massa sånt! på lågstadiet ville mina lärare hela tiden att jag skulle vara kamratstödjare bara för att jag alltid varit sjysstast av alla killar, men ja ville ju göra annat på rasterna än att gå runt o trösta ensamma barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Vi har klassråd på onsdagar för klassen , och elevråd för hela skolan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 klassråd är för klassen o stormöte är för alla i från dagis till åk:5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 vi har klassråd på tisdagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 klassråd har ju hela klassen. elevråd är däremot en annan sak om det är DET ni menar. jag hamnade på såna måten så jag fick sitta kvar i skolan på såna möten när klasskompisarna hade slutat och åkt hem mkt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Vi har klassråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 vi har klassråd som går till elevråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Vi har klassråd varannan vecka sen elevråd 2 gånger per termin [där jag är med] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 tycker du det är kul och då till elevrådet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.