da Lina Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Min handkontroll fungerar inte som den skall.....kan nästan inte ens springa fort på Zelda:( *Så mkt har jag ju inte spelat heller* Kan man laga det på ngt sätt eller måste man plocka fram reserven?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Vad är själva felet då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Vet ej...den verkar vara för lös på ngt sätt i den där spaken:S Så det går inte å springa fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Har du typ försökt att banka lite på den? :P Jag har sett flera som skrivit att man kan byta ut den där spaken... men mer vet jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 kan man byta ut spaken>??? Ngn som vet? Har en extra men den är inte här nu ju...*fuck* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 kan man byta ut spaken>??? Ngn som vet? Har en extra men den är inte här nu ju...*fuck* synd för dig... Flera har sagt det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigiIce Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (Cider @ 11/05-2004 21:40:55) kan man byta ut spaken>??? Ngn som vet? Har en extra men den är inte här nu ju...*fuck* synd för dig... Flera har sagt det.... Så är det för mig med det är något fel på spelaet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Är väl inge fel på spelen heller? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 detta är helt klart ngt fel på kontrollen för det blev så idag å spaken är slapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigiIce Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Är väl inge fel på spelen heller? :blink: Vi har varit och tittat på game i täby sa att kontrolen var bra ngt fel på spelet sa han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 men då är det nog inte samma fel helt änkelt för det har funkat innan å nu är det ngt fel på kontrollen för det märks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 det kan vara att du höll from styrspaken en bit när du startade ditt nintendo 64... då tas det styspak-läget som neutralt... prova att starta om och hålla styrspaken rakt upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg