Mezox Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Han har som mål att ha ett välbetalt jobb med något han är intresserad av även om pengarna inte är det viktigaste. Varför är det motsägelsefullt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Lät bara skumt, kanske missförstod endel. Läste kanske för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) Själv har jag ett mål som tjänar mycket stålar (tror jag) och som jag är intriserad av, rymdforskare i kiruna Nu säger du emot dig själv.. jag skrev tror jag för att jag inte var säker annars hade jag skrivit: "ett jobb där man tjänar grymt med stålar för att leva i lyx" men det skrev jag inte utan jag skerv "(tror jag)" Han har som mål att ha ett välbetalt jobb med något han är intresserad av även om pengarna inte är det viktigaste. Varför är det motsägelsefullt? det är kanske inte riktigt pengarna jag är ute efter, eller jo, jag vill ju ha så mycket som möjligt, me heldre jobba med nått jag är intresserad av först ville jag bli läkare, för jag undrade hur man fick råd med en Ferrari, men sedan kom jag på att jag spydde så fort jag fick se blod IRL (i stora mängder som i opereringar) Edit*: felstavning Redigerat 27 Juli 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Intresserad ;).. Atta ha en ferrari är inte allt, jag kommer antagligen inte ens börja med att plugga då jag slutar gymnasium så blir väl något år industri då. Så man kan inte förvänta sig massor med pengar direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Intresserad ;).. Atta ha en ferrari är inte allt, jag kommer antagligen inte ens börja med att plugga då jag slutar gymnasium så blir väl något år industri då. Så man kan inte förvänta sig massor med pengar direkt. suck*, alla dessa töntar som tror dom är nått <_< nä skoja bara, ändrar nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Jag kom in på Stockholms Tekniska Institut och ska läsa el där, spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Jag kom in på Stockholms Tekniska Institut och ska läsa el där, spännande. nämen grattis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Jag går på teknikprogrammet inriktning konstruktion :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Sannarpsgymnasiet i Halmstad, Samhällsvetenskap inriktning Språk. Jag ska läsa fem språk nu i te år och kan antagligen lägga till latin. Det var mitt förstaval och mina 290 poäng var dem högsta i klassen, intagning låg på 200. Andrahandsvalet var Samhäll-Idrott, en idrottslinje där min specialidrottsinriktning hade varit handboll. Tredje valet Samhäll-Samhäll :) Sannarpsgymnasiet har jag bäst erfarenheter från (mina syskon gick där) och den är bäst och fräschast i Halmstad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.