Hoppa till innehåll

Gymnasium.

Gäst Runkarn

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Själv har jag ett mål som tjänar mycket stålar (tror jag) och som jag är intriserad av, rymdforskare i kiruna

Nu säger du emot dig själv..

jag skrev tror jag för att jag inte var säker

annars hade jag skrivit: "ett jobb där man tjänar grymt med stålar för att leva i lyx" men det skrev jag inte utan jag skerv "(tror jag)"

Han har som mål att ha ett välbetalt jobb med något han är intresserad av även om pengarna inte är det viktigaste. Varför är det motsägelsefullt?

det är kanske inte riktigt pengarna jag är ute efter, eller jo, jag vill ju ha så mycket som möjligt, me heldre jobba med nått jag är intresserad av

först ville jag bli läkare, för jag undrade hur man fick råd med en Ferrari, men sedan kom jag på att jag spydde så fort jag fick se blod IRL (i stora mängder som i opereringar)

Edit*: felstavning

Redigerat av Majvor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Intresserad ;)..

Atta ha en ferrari är inte allt, jag kommer antagligen inte ens börja med att plugga då jag slutar gymnasium så blir väl något år industri då. Så man kan inte förvänta sig massor med pengar direkt.

suck*, alla dessa töntar som tror dom är nått <_<

nä skoja bara, ändrar nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Sannarpsgymnasiet i Halmstad, Samhällsvetenskap inriktning Språk. Jag ska läsa fem språk nu i te år och kan antagligen lägga till latin.

Det var mitt förstaval och mina 290 poäng var dem högsta i klassen, intagning låg på 200.

Andrahandsvalet var Samhäll-Idrott, en idrottslinje där min specialidrottsinriktning hade varit handboll.

Tredje valet Samhäll-Samhäll :)

Sannarpsgymnasiet har jag bäst erfarenheter från (mina syskon gick där) och den är bäst och fräschast i Halmstad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...