Hoppa till innehåll

Vilket Spel Har Du Blivit Mest Besviken Över?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Far Cry 2

Det är ju riktigt skoj :o

 

Mja, ettan var mycket bättre.

 

Dessutom är det så grymt irriterande att så fort man eliminerat en vaktpost och kör vidare så respawnar alla vakter nästan direkt.

Blir ju sjukt drygt i längden att behöva kötta en samma vaktpost om och om och om igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst SaintsRow2

mina 2 spel som jag blev besviken över är först asterix och obelix contre cesar. mamma och pappa hade köpt ett skjuta spel till min lillebror och så hade dom köpt asterix och obelix xpelet till mig men när jag sen provade det så funka det inte att spela utan skärmen bara la ner sig direkt. och jag blev ju besviken för morsan hade slängt ut pengar på det spelet. sen det andra är runaway the dream of the turtle det spelet är as svårt klarade inte ens början sat ti 3 timmar med det men kom ingen vart så jag vart grymt besviken.

post-90678-1278691333_thumb.jpg

post-90678-1278691454_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spore blir fail efter varelsefasen

Assassins Creed 2, trots att ettan flyter hur bra som helst verkar 2an pissigt optimerat, usel kamera förstörde spelet för mig.

Empire Earth 3 (eller var det tvåan?), hemskt

Något mer som var crappy?

Funderar nämligen på att skaffa mig ett ex själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spore blir fail efter varelsefasen

Assassins Creed 2, trots att ettan flyter hur bra som helst verkar 2an pissigt optimerat, usel kamera förstörde spelet för mig.

Empire Earth 3 (eller var det tvåan?), hemskt

Något mer som var crappy?

Funderar nämligen på att skaffa mig ett ex själv.

 

Jag tycker att AC 2 var riktigt roligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

- GTA IV: Snyggt och intressant story, men det var alldeles för ovarierat för att jag inte skulle tröttna på det.

- Assassins Creed: Så. Jävla. Värdelöst.

- Spore: Förväntade mig ett barnanpassat och ganska simpelt spel, men med möjlighet till "djup" och visst nöje. Spelet visade sig vara ännu plattare och tråkigare än jag kunnat förvänta mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spore blir fail efter varelsefasen

Assassins Creed 2, trots att ettan flyter hur bra som helst verkar 2an pissigt optimerat, usel kamera förstörde spelet för mig.

Empire Earth 3 (eller var det tvåan?), hemskt

Något mer som var crappy?

Funderar nämligen på att skaffa mig ett ex själv.

 

jo, kameran gör inte ofta som du själv vill, och inte din karaktär heller.

Spelet spelar sig själv lite för mycket.

 

Men upplevelsen före du klarat ut uppdragen/storyn är helt klart värt 600:-, eller vad det kostar i nuläget(360).

Sen blir det långtråkigt och repititivt.

Har du inte spelat föregångaren föreslår jag att du gör det... annars fattar man inte mycket till att börja med.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...