Guggo Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Spore. Jag gillade MW, men var inte särskilt förväntansfull inför MW2. Typ; "Oj, har de släppt ett nytt? Kanske skall köpa det någon gång då." Jag tycker MW2 är kul fortfarande! Hamnar man med massa retards så får man gå ur och börja om. Har man inga förväntningar så blir man inte besviken :D Redigerat 8 Juli 2010 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Spore och HoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Stuntman: Ignition var en stor besvikelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Spore. Jag gillade MW, men var inte särskilt förväntansfull inför MW2. Typ; "Oj, har de släppt ett nytt? Kanske skall köpa det någon gång då." Jag tycker MW2 är kul fortfarande! Hamnar man med massa retards så får man gå ur och börja om. Har man inga förväntningar så blir man inte besviken :D Kan man få adda dig ? :'D Redigerat 8 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Halo: ODST :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Halo: ODST :oHoppas Reach blir bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 På senaste tiden, Bioshock 2. Tycker bara att det är rätt dåligt i allmänhet, om man jämför med ettan, som är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Modern Warfare 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Halo: ODST :o Redigerat 8 Juli 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 FUEL! Såg ju riktigt schysst ut på youtube, men i he*vette vad tråkigt det var :'O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Far Cry 2Det är ju riktigt skoj :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.