Friday Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 WoW. Gick med på att köra efter mina kompisars tjat. Körde upp till lvl 40 och väntade hela tiden på att det skulle bli roligt. Det blev det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Guitar Hero World Tour. Visst, jag har spelat det i nästan hundra timmar men jag trodde att det typ skulle bli ett mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Bomberman 2, kan förstå varför den kostade 150 kr :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Far Cry 2Det är ju riktigt skoj :o Mja, ettan var mycket bättre. Dessutom är det så grymt irriterande att så fort man eliminerat en vaktpost och kör vidare så respawnar alla vakter nästan direkt. Blir ju sjukt drygt i längden att behöva kötta en samma vaktpost om och om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Storyn på Far Cry 2 är så i hel*ettes långtråkig. Däremot att göra maps och spela i multiplayer, det är ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Spore blir fail efter varelsefasen Assassins Creed 2, trots att ettan flyter hur bra som helst verkar 2an pissigt optimerat, usel kamera förstörde spelet för mig. Empire Earth 3 (eller var det tvåan?), hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Battlefield Heroes, hade varit så mycket bättre i 1st person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 mina 2 spel som jag blev besviken över är först asterix och obelix contre cesar. mamma och pappa hade köpt ett skjuta spel till min lillebror och så hade dom köpt asterix och obelix xpelet till mig men när jag sen provade det så funka det inte att spela utan skärmen bara la ner sig direkt. och jag blev ju besviken för morsan hade slängt ut pengar på det spelet. sen det andra är runaway the dream of the turtle det spelet är as svårt klarade inte ens början sat ti 3 timmar med det men kom ingen vart så jag vart grymt besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Spore blir fail efter varelsefasen Assassins Creed 2, trots att ettan flyter hur bra som helst verkar 2an pissigt optimerat, usel kamera förstörde spelet för mig. Empire Earth 3 (eller var det tvåan?), hemskt Något mer som var crappy? Funderar nämligen på att skaffa mig ett ex själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Spore blir fail efter varelsefasen Assassins Creed 2, trots att ettan flyter hur bra som helst verkar 2an pissigt optimerat, usel kamera förstörde spelet för mig. Empire Earth 3 (eller var det tvåan?), hemskt Något mer som var crappy? Funderar nämligen på att skaffa mig ett ex själv. Jag tycker att AC 2 var riktigt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 - GTA IV: Snyggt och intressant story, men det var alldeles för ovarierat för att jag inte skulle tröttna på det. - Assassins Creed: Så. Jävla. Värdelöst. - Spore: Förväntade mig ett barnanpassat och ganska simpelt spel, men med möjlighet till "djup" och visst nöje. Spelet visade sig vara ännu plattare och tråkigare än jag kunnat förvänta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Spore blir fail efter varelsefasen Assassins Creed 2, trots att ettan flyter hur bra som helst verkar 2an pissigt optimerat, usel kamera förstörde spelet för mig. Empire Earth 3 (eller var det tvåan?), hemskt Något mer som var crappy? Funderar nämligen på att skaffa mig ett ex själv. jo, kameran gör inte ofta som du själv vill, och inte din karaktär heller. Spelet spelar sig själv lite för mycket. Men upplevelsen före du klarat ut uppdragen/storyn är helt klart värt 600:-, eller vad det kostar i nuläget(360). Sen blir det långtråkigt och repititivt. Har du inte spelat föregångaren föreslår jag att du gör det... annars fattar man inte mycket till att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.