Friday Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Ja, att svälja är det bästa, om än lite salt smak.Ja jisses, man kan ju inte precis torka bort det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Nu var du allt sexistisk. Om du tycker det smakar salt har du glömt att bita i citronen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Men hallå! Slem är inte nån slags matingrediens! Det är äckligt skit som kommer från en persons könsorgan! Nä...jag kräktes nästan. Asså...bara tanken...usch! :yucky: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 tjejens penislolwut OnT: Ta det lungt bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Men hallå! Slem är inte nån slags matingrediens! Det är äckligt skit som kommer från en persons könsorgan! Nä...jag kräktes nästan. Asså...bara tanken...usch! :yucky: Googla det, finns t.o.m en fin artikel på wikipedia :) tjejens penislolwut o lawd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Men hallå! Slem är inte nån slags matingrediens! Det är äckligt skit som kommer från en persons könsorgan! Nä...jag kräktes nästan. Asså...bara tanken...usch! :yucky: :huh: OnT: Har ditt problem löst sig eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Men hallå! Slem är inte nån slags matingrediens! Det är äckligt skit som kommer från en persons könsorgan! Nä...jag kräktes nästan. Asså...bara tanken...usch! :yucky: :huh: OnT: Har ditt problem löst sig eller? Vad snackar du om?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Men hallå! Slem är inte nån slags matingrediens! Det är äckligt skit som kommer från en persons könsorgan! Nä...jag kräktes nästan. Asså...bara tanken...usch! :yucky: :huh: OnT: Har ditt problem löst sig eller? Vad snackar du om?!?! Det snackar jag om, jag skrattade ganska mycket där. Men men..:huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) Men hallå! Slem är inte nån slags matingrediens! Det är äckligt skit som kommer från en persons könsorgan! Nä...jag kräktes nästan. Asså...bara tanken...usch! :yucky: :huh: OnT: Har ditt problem löst sig eller? Vad snackar du om?!?! Det snackar jag om, jag skrattade ganska mycket där. Men men..:huh: Förklara bättre nästa gång annars missförstår man dig, för jag fattade inte. Redigerat 1 September 2010 av LOLOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Men hallå! Slem är inte nån slags matingrediens! Det är äckligt skit som kommer från en persons könsorgan! Nä...jag kräktes nästan. Asså...bara tanken...usch! :yucky: :huh: OnT: Har ditt problem löst sig eller? Vad snackar du om?!?! Det snackar jag om, jag skrattade ganska mycket där. Men men..:huh: Förklara bättre nästa gång annars missförstår man dig, för jag fattade inte. Han vill ha en avsugning. Detta är din chans, gogo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Men hallå! Slem är inte nån slags matingrediens! Det är äckligt skit som kommer från en persons könsorgan! Nä...jag kräktes nästan. Asså...bara tanken...usch! :yucky: :huh: OnT: Har ditt problem löst sig eller? Vad snackar du om?!?! Det snackar jag om, jag skrattade ganska mycket där. Men men..:huh: Förklara bättre nästa gång annars missförstår man dig, för jag fattade inte. Han vill ha en avsugning. Detta är din chans, gogo! Övning ger färdighet, som det heter. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) Kanske vill pröva. Jag kanske låter för moralisk och töntig, men det vill jag göra när jag är vuxen och är gift. Redigerat 1 September 2010 av LOLOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg