Hoppa till innehåll

Dumpad På Sms


Rekommendera inlägg

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

skrev idag

 

JAG säger (21:25):

HAN säger (21:25):

*hejdu

JAG säger (21:26):

*Allt bra efter en antagligen toppen helg i Arvika? :)

HAN säger (21:29):

*jo

JAG säger (21:32):

*okej, va bra

HAN säger (21:32):

*va det något du ville?

JAG säger (21:36):

*nope. undrade bara om du hade haft det bra...

 

 

 

LYCKAT nooot

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skrev idag

 

JAG säger (21:25):

HAN säger (21:25):

*hejdu

JAG säger (21:26):

*Allt bra efter en antagligen toppen helg i Arvika? :)

HAN säger (21:29):

*jo

JAG säger (21:32):

*okej, va bra

HAN säger (21:32):

*va det något du ville?

JAG säger (21:36):

*nope. undrade bara om du hade haft det bra...

LYCKAT nooot

Du borde släppa honom, om han inte ens vill fortsätta skriva så är de något fel på honom. Alla killar vill ha sex, varför skulle han inte vill ligga med dig ;D En normal kille hade haffat direkt, men han backar. Glöm honom, hitta ny, va glad att du lever ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skrev idag

 

JAG säger (21:25):

HAN säger (21:25):

*hejdu

JAG säger (21:26):

*Allt bra efter en antagligen toppen helg i Arvika? :)

HAN säger (21:29):

*jo

JAG säger (21:32):

*okej, va bra

HAN säger (21:32):

*va det något du ville?

JAG säger (21:36):

*nope. undrade bara om du hade haft det bra...

LYCKAT nooot

Du borde släppa honom, om han inte ens vill fortsätta skriva så är de något fel på honom. Alla killar vill ha sex, varför skulle han inte vill ligga med dig ;D En normal kille hade haffat direkt, men han backar. Glöm honom, hitta ny, va glad att du lever ;)

 

 

Ah fy fan va besviken jag blev att han inte ens kunde skriva över msn... idiot kille

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skrev idag

 

JAG säger (21:25):

HAN säger (21:25):

*hejdu

JAG säger (21:26):

*Allt bra efter en antagligen toppen helg i Arvika? :)

HAN säger (21:29):

*jo

JAG säger (21:32):

*okej, va bra

HAN säger (21:32):

*va det något du ville?

JAG säger (21:36):

*nope. undrade bara om du hade haft det bra...

LYCKAT nooot

Du borde släppa honom, om han inte ens vill fortsätta skriva så är de något fel på honom. Alla killar vill ha sex, varför skulle han inte vill ligga med dig ;D En normal kille hade haffat direkt, men han backar. Glöm honom, hitta ny, va glad att du lever ;)

 

 

Ah fy fan va besviken jag blev att han inte ens kunde skriva över msn... idiot kille

 

Snacka om att inte orka bry sig längre
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skrev idag

 

JAG säger (21:25):

HAN säger (21:25):

*hejdu

JAG säger (21:26):

*Allt bra efter en antagligen toppen helg i Arvika? :)

HAN säger (21:29):

*jo

JAG säger (21:32):

*okej, va bra

HAN säger (21:32):

*va det något du ville?

JAG säger (21:36):

*nope. undrade bara om du hade haft det bra...

LYCKAT nooot

Lyckat...

 

Men mitt tips är att inte prata eller ta kontakt med honom på en vecka. Kan ju vara så att han spelar svårfångad(av någon konstig anledning..). Om han nu fortfarande har känslor kvar för dig så kommer han att förr eller senare ta kontakt med dig. Om du nu väntar ett litet tag med att kontakt honom och sen försöker börja en konversation över msn efter en tid så kanske han skriver med dig. Om han nu börjar att skriva med dig så försök prata om enkla saker. Sånt som har funkat att snacka om förr. Var försiktig med vad du frågar honom bara.

 

Ibland så kan det vara bra att inte ha någon kontakt med varandra så man hinner att tänka igenom vad som gick fel och om det verkligen var något stort som hände eller om det bara var en liten misstolkning.

 

Aja, jag är trött så om du inte fattar vad jag försöker säga så kan jag förtydliga det senare.

 

Btw, var du en kille eller tjej?

Sen så kan det ju vara smart och fråga hur gamla ni är, nå?

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej.. tack det låter som en bra ide :D tack så hemskt mycket,... vi är 22 och 21 år gamla och jag är en tjej :D :D heheh

Jag ska försöka hålla avstånd ifrån honom nu, han har ju gjort det ganska klart för mig iofs att han inte vill ha något med mej att göra... men ja känner på mej att han har känslor kvar för mig... nästan 100 %

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej.. tack det låter som en bra ide :D tack så hemskt mycket,... vi är 22 och 21 år gamla och jag är en tjej :D :D heheh

Jag ska försöka hålla avstånd ifrån honom nu, han har ju gjort det ganska klart för mig iofs att han inte vill ha något med mej att göra... men ja känner på mej att han har känslor kvar för mig... nästan 100 %

Tror att det är många som känner så när något sånt här händer. Men gå inte fram för fort, känn efter hur stämningen och sånt är när du skriver med honom.

 

Eller så kör du bara med raka puckar och berätta hur du känner, om du inte redan har gjort det. Dock kan ju det bli stelt efteråt så jag tycker nog att mitt första alternativ är bättre.

 

GL

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså när jag skrev med honom i förrhgår så var han ju väldigt kort i svaren o sådär :/ jag slutade skriva med honom då fast det kanske var dum? hmmm men min magkänsla sa att jag kanske borde ta de lite lugnt framåt o inte tvinga fram något i honom, nu ska ja ge honom tid att känna efter lite---- vet verkligen inte vad jag ska ta mig till :( känner mig hopplös

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...