Hoppa till innehåll

Dumpad På Sms


Rekommendera inlägg

Jag tycker fortfarande att du ska poppa upp vid hans dörr och fråga om du får komma in. Han verkar ju bara trycka bort dig annars :/

 

tack, ja jag kanske borde ta tag i min krage och göra det ... och se om det gör någon skillnad.. men de känns som om jag jagar bort honom då.. och han blir mer anti mig ist :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag tycker fortfarande att du ska poppa upp vid hans dörr och fråga om du får komma in. Han verkar ju bara trycka bort dig annars :/

 

tack, ja jag kanske borde ta tag i min krage och göra det ... och se om det gör någon skillnad.. men de känns som om jag jagar bort honom då.. och han blir mer anti mig ist :S

 

Vänta bara innan du tar kontakt med honom. Låt honom tänka efter lite. Sen träffa honom. Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker fortfarande att du ska poppa upp vid hans dörr och fråga om du får komma in. Han verkar ju bara trycka bort dig annars :/

 

 

tack, ja jag kanske borde ta tag i min krage och göra det ... och se om det gör någon skillnad.. men de känns som om jag jagar bort honom då.. och han blir mer anti mig ist :S

 

Vänta bara innan du tar kontakt med honom. Låt honom tänka efter lite. Sen träffa honom.

 

 

Ja, jag tror faktiskt också mer på detta... men ska jag bara dyka upp eller borde jag inte höra med han först känns ju dumt att göraintrång o så vill han inte :S

då blir det bara pankaka av allt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bor han själv eller? Om han bor själv så tycker jag att du borde knacka på sen nån gång.

 

 

*super combo unlocked for me! =D *

 

Det är ju tyvärr det han inte gör, han bor hemma fortfarande :// det gör det hela svårare :s

hande ju underlättat om han bodde själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker du ska skita i honom helt och hållet.

 

Så som han håller på är han inte värd din uppmärksamhet, inte alls.

Lägg ner nu.

:)

 

Jo, det har snart gått en månad.. är det för mycket tid tycker ni? eller borde jag ge han mer tid ändå???! :o

 

Jom jag vet att han har kallat mig dumma saker, men han säger saker när han är dum som givetvis inte är en ursäkt... men han säger att han ångrar det så mkt men när han är förbannad så säger han saker han inte menar..

 

älskar denna kille. <3 verkligen älskar o vill bli sams iaf

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker du ska skita i honom helt och hållet.

 

Så som han håller på är han inte värd din uppmärksamhet, inte alls.

Lägg ner nu.

:)

 

Jo, det har snart gått en månad.. är det för mycket tid tycker ni? eller borde jag ge han mer tid ändå???! :o

 

Jom jag vet att han har kallat mig dumma saker, men han säger saker när han är dum som givetvis inte är en ursäkt... men han säger att han ångrar det så mkt men när han är förbannad så säger han saker han inte menar..

 

älskar denna kille. <3 verkligen älskar o vill bli sams iaf

 

Egentligen så kvittar det vad vi skriver för du kommer ändå att göra det du känner för. Do what you feel like.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...