SlippinG Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 och så skulle man kunna slåss mer på olika sätt inte bara slå o sparka.. man borde kunna skalla o knäa dom mycket bättre.... o han inte kunna ha typ 10vapen i fickan... klanske han kan ha ryggsäck då :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 cykla borede man kunna! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Ja eller kung Fu konster utan vapen? Som karate eller någon annan kampsport. Men Cykel borde det vara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 och kunna göra några tricks på sk8board och att man blir trött om man sk8ar/cyklar snabbt ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Ja men att göra tricks tror jag inte att det blir. Men kanske längre fram så blir det nog :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Ja men att göra tricks tror jag inte att det blir. Men kanske längre fram så blir det nog :D trix kanske e lite överdrivet då :D men hoppa över bilar o buskar typ..för det e ju som hinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Ja det borde gå faktiskt. Grafitti kanske? Göra fina målningar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 ja sen kommer gängen o blir arga på en :D sen blir hela stan ner klottrad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Ja men att göra tricks tror jag inte att det blir. Men kanske längre fram så blir det nog :D san andreas är den sista spelet... <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 man ska kunna cykla titta på bilderna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 För er som vill ha mer information om Gta:SA kan besöka www.gtasajten.com. Där finns skön info. Jag som trodde man inte kunde förbättra spelet mer. B) Läs gärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 För er som vill ha mer information om Gta:SA kan besöka www.gtasajten.com. Där finns skön info. Jag som trodde man inte kunde förbättra spelet mer. B) Läs gärna. tack för tipset, Dannie! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg