Proccito Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Tjenare Jag undrar vad ditt minne är från cod Gjorde du en snygg qscope genom flera veggar, eller tog du ut ett helt lag? Berätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 När jag fick 1 shot 2 kills och All Pro sakera på samma match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 När jag fick triple wallbang på Terminal B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 När jag fick 1 shot 2 kills och All Pro sakera på samma match. lol fick du det utan sniper det har jag fått 2 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 När jag köpte BC2 och sade 'No moar!'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Ace på Crapyard, Colletral spawnsnipe, sedan en single, sedan tog jag en med magnum. Min kompis dog, gick ut. Kompisen skriker "BAKOM DIG", råkar ta upp en TMP, vänder mig om. DÖÖD Fuskanklagers x4 >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 x7 Multikill med Noobtube på terminal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Min random wallbang som träffade. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Dra noscope med M40A3 helt random, och träffar någon jag inte ens såg >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 6v1 clutch, där jag behövde springa igenom halva banan för att ta bomben & planta, SnD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 6 Man Ace och 4 Man Clutch med P90 på Derail. Sen när jag lirade hos en kompis, tog upp en Barrett, sen sa jag "kolla här", skjuter random noscope och får hitmarker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 6 Man Ace och 4 Man Clutch med P90 på Derail. Sen när jag lirade hos en kompis, tog upp en Barrett, sen sa jag "kolla här", skjuter random noscope och får hitmarker. sånt ät störande får det as många gånger när jag vill göra något snyggt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg