Friday Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Så tjejigt det bara kan bli! Redigerat 20 Juli 2010 av Friday Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 KnarkTV :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Bamses magasin, någon? :) DU menar väl Björnes Magasin??? Ett tips till dig, kära P12:a, är att skumma igenom tråden i fråga lite snabbt innan du skriver ett inlägg. Redigerat 20 Juli 2010 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Så tjejigt det bara kan bli! hahahaha minns när jag satt hemma hos min mormor och såg på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Bara jag som kommer ihåg "Nascar racers"? Det programmet älskade jag så hårt, missade aldrig ett avsnitt =D Jag minns faktiskt. Gick 06:00 på Kanal 3, för tidigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 När jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör. High School Musical <3 Bögig serie. :/ Vanessa Hudgens är dock söt. :wub: http://i239.photobucket.com/albums/ff17/bucaro_2007/HSM/vanessa_hudgens_bikini_2.jpg Agree.. o_O Gick alltid upp vid 6:00 och kollade på nåt kul program. den tiden ägde! :'DD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 KnarkTV DET VAR FAN MITT FAVORITPROGRAM, MINNEN <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Detta var bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 det jag växte upp med var teenage mutant ninja turtles b daman och ibland bayblade och sonic x saknar dom dagarna så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Detta var bättre Kommer jag ihåg. :P Kommer också ihåg att min äldsta bror satte på väckarklocka och sen väckte han alla syskon och så satt vi alla fyra och kollade på Pokémon på morgonen innan frukosten. B) Missade inte ett avsnitt av första säsongen, om jag minns rätt så såg vi rätt långt in i andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Någon som minns serien "Höna Pöna i det Gröna"? Det var mitt favoritprogram när jag var, 5 kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.