Silence Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Har gått länge nu och tänkt på om man ska köpa xbox live eller inte....har varit nära två gånger...men drog mig ur....men vad kan man göra med xbox live, vad är det bra till och är det värt pengarna??... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 mm det är värt pengarna.....har haft det jätte länge nu och har inte tröttnat ett dugg.....köp det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Med vissa spel kan du köra mot andra över internet t.ex jag körde mechassault aslänge men sen paja tv:n å då va de inte värt att ha livet längre satt ja tog bort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag tycker det är värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Har haft x-box live i ett halv år nu det är värt pengarna MEN jag tycker att du ska vänta tills Halo 2 kommer det kommer att bli sååå grymt till live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Öhmm..... Vad kostar det i månaden?.... Jag har också tänkt och skaffa det..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zed Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 visst e de gratis en tid? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har för mig att det var gratis dem två första månaderna.... Men vad kostar det sen per månad/år?...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Counter-Strike är grymt till Xbox Live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 asså man "prenumererar" på x-box live om man köper tex start kit (om jag gjorde) som kostar ca 700 kr så får man första året gratis om man vill förtsätta prenumerera så får man betala när året har gått. om man köper start kit får man även ett headset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seppo Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 om du har en nätverkslad så kan du kopla ihop dator och xboxet och sen laddar du ner xboxconnect på www.xbconnect.com tror jag det är mycket bättre.... det är gratis också! :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Att köra via internet är olagligt vettu va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg