Spaghettin Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 DOM SUGER TYCKER IAF JAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Dom e bra men maiden äger sönder dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Hade en liten Rammstein-period för ett tag sen.. Måste lyssna lite på dom igen nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag tror jag kommit på vad dom säger..när många tror att dom säger "Sieg Heil"...dom säger (sjunger)...vet inte hur det stavas men....nåt liknande "te far" ;) ...man hör dom sjunga det i bakgrunden i låten Rein Raus....det var nog det enda jag reagera på....men...har väldigt svårt för att tro att dom säger "Sieg Heil" i nån av deras låtar ;) .....man behöver ju inte vare naze (nazist) för att man kommer från tyskland....jaja hur som helst....Rammstein äger!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Sieg Heil betyder på ett ungefär: Hälsa mig på ett ungefär...... så nassarna (nazisterna) så då HEIL HITLER ok? men man är sjuk i huvve om man tycker att folk förtjänar att dö bara för att dom inte tror på vår gud / har en annan hudfärg. ps. rammstein ÄGER!!! ds. Redigerat 15 Maj 2004 av PCgamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Dom är inte nazistband bara för att dom är från Tyskland.. Vilket många tyvärr tror.. Men bra är dom! du snackar inte om mig där...för jag tror defenetift inte att alla tyskar e nazister. ungefär som alla irakier skulle va talibaner fånigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 18 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 haha...rammstein kommer ju inte ens från tyskland....när bandet bildades 1994 var det östtyskland och västtyskland....östtyskland tillhörde väl ryssarna så...man kan väl typ säga att rammstein var kommunister....haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 haha...rammstein kommer ju inte ens från tyskland....när bandet bildades 1994 var det östtyskland och västtyskland....östtyskland tillhörde väl ryssarna så...man kan väl typ säga att rammstein var kommunister....haha dom säger iaf på reklamen att dom e tyskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ja, nu ja.....nu är dom tyskar....för väst och öst-tyskland finns ju inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Jag tycker att Rammstein e bra lyssnar mer på Slipknot nu för tiden men dom e asbra Redigerat 20 Maj 2004 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 att rammstein är bra? <_< ....FATTA....dom är mer än bra.....dom ÄGER B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Hört Rammstein Mix 2001? DEN är bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.