knark Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Hörrö jeppzN, jag skulle ju vara med sa du ju! Din lille ljguare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Ska inte member vara med? D: Det vore trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Ska inte member vara med? D: Det vore trevligt. Då kan ju KÖDD killen lika gärna vara med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) But :/ Jag är ju cool :o Med det där beteendet kommer du aldrig få en plats. Be Gud om mer mogna bollar. Ska inte member vara med? D: Det vore trevligt.Member är sannerligen en medlem värd att nämna, men då anser jag att han inte bör få välja sina vapen själv utan kan använda något gevär som skjuter spam och powern "dubbelanvändare" som gör att han replikerar sig. Då kan ju KÖDD killen lika gärna vara med också.KVAB då? jag e hemlig agent Redigerat 20 Juli 2010 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Då kan ju KÖDD killen lika gärna vara med också.KVAB då? jag e hemlig agent Där fick vi svar på en fråga iallafall. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Visst, jag är med :P . Vapen: .50 cal sniper, special power: ORMAR för fna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Då kan ju KÖDD killen lika gärna vara med också.KVAB då? jag e hemlig agent Tyst med dig. Jesus dog för att visa min coolhet! Glöm inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Lassekongo: Du ska vara med, är inte hemma just nu så fixar det sen. Zitroz: Got it. Wasd: Got it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) cool ide (JAG är ju inte COol:() Redigerat 20 Juli 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Jag vill vara med, är jag cool nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Skulle vara kul om du kunde lägga till mig c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Visst. Godkänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.