Ceto Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Tjenare nu är det så att jag har en hemsida på binero.se. Jag försöker göra en Fast DL till min server. Jag laddar upp cstrike mappen och kommer inte in. www.brutality-gaming.se/cstrike/ och den hittar inte sidan får felmeddelande. Webbsidan kan inte hittas. på min andra domän, spelkossa.st så fungerar www.spelkossa.st/cstrike/, men inte på binero. Hur kan jag fixa detta? Redigerat 21 Juli 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag vet inte, men jag undrar hur du gjorde din hemsida :D, webspell eller har du kodat eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) "Design by Free Wordpress Layouts" Antar att han kommer göra en egen snart då det står så. Edit - är kanske lättast att fråga binero? Redigerat 21 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 "Design by Free Wordpress Layouts" Antar att han kommer göra en egen snart då det står så. aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Jag pallar inte fråga binero. Tänkte om någon här använder binero. Hemsidan gjordes med site-builder på binero. Så som jag skrev på hemsidan, det är bara för tilfälligt tills jag är klar med andra hemsidan. Jag stavade lite fel här och där ( ipod touch ) orkar inte ändra. Redigerat 21 Juli 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Du måste ha en index.php eller index.html i cstrike mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Inte på spelkossa.st/cstrike/ gå in där och se. Jag vill ha index of // på brutality-gaming.se på fast dl ska man inte ha index.html eller .php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det är ditt det webbhotellet som har automatiskt "index of"-sak då. Man kan antagligen googla fram ett php script som scannar alla filer i mappen och gör en fin "index of"-sida av dem, så har du den som index.php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 .. Dåligt. Kan kontakta dem och kolla vad de säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Binero är väldigt snabba på att svara... Själv använder jag filmusik.nu hos Binero dock så har jag inte arbetat så mycket och dtet ligger för tillfället på en ASP.net server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Testa att chmoda om mappen med FileZilla / annat program. Är naturligt att man döljer filerna.. Om det inte funkar så får man leta upp / göra ett enkelt PHP scritp som loopar igenom alla mappar och skriver ut dem i länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Välkommen till Brutality-Gaming.se, detta är bara en tillfällig hemsida, jag håller på att koda en ny hemsida. Tills den nya hemsidan blir klar har jag skapat denna. Jag behöver också hjälp med att fixa hemsidan. Design och kodning behövs Haha? ONT: Gör som du gjorde på spelkossan, ska la funka? Kan testa själv på min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.