Escain Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Ja, Kuzune är ju MIA och det är just nu 112 anmälningar och 82 fusk som väntar på att bli fixade. *suck* Dags att dra in nytt blod kanske, jag rekommenderar just nu zitroz, han har hittills verkat vettig. Vet inte om Guggo orkar, men han är ju väldigt noga med regler och sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Håller med dig, jag tänkte väl dock göra ett litet ryck nu för att i alla fall få ner siffrorna något... men märks att många är borta, har själv inte haft möjlighet att vara här på en vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Om någon bör bli mod så ligger min röst just nu på guggo iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Jag tycker att Guggo är en lämplig kandidat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Ska ta tag i detta i början av augusti. Får bli 1-2 nya moderatorer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 In med Guggo och zitroz så blir det bra. ;) Fishmaster skulle vara roligt att se som mod. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Guggo låter bra :) Om inte han har semester också ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 ska skärpa mig! är hemma mycket. spelar bara starcraft 2 dock! tycker guggo skulle va schysst att ha som mod, har inga andra förslag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Eftersom vi har mods i enskilda forum, ifall vi inte vill ha zitroz som global mod, kan vi sätta honom som mod i Pokemon-forumet? Det finns alltid en massa skit där, behövs lite kraft där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg