Ultrafuskaren Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Tycker ni The Simpsons är bra? Själv tycker jag att det äger! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Det är bra, fast Family Guy är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Nja, tycker det var roligare när man är ung. Gillar Family Guy mer, då dem har råare skämt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Dem nyare avsnitten är klart bättre än 1990-2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 De nya avsnitten klarar jag av och se, resten har jag sett alldeles för många gånger.. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Dem nyare avsnitten är klart bättre än 1990-2000.what. Nyare avsnitten är något av det sämsta TV har att erbjuda, likadant med nya Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Sen så ska väl tråden ligga i Musik, Film, Tv & Media forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) Gillar också det ;p South Park är fortfarande placerad 1:a ;) Redigerat 26 Juli 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Sen så ska väl tråden ligga i Musik, Film, Tv & Media forumet.Exakt, flyttar över den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 De nya avsnitten klarar jag av och se, resten har jag sett alldeles för många gånger.. ._. Samma här,är man med i avsnitten så ser man dem rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Jaa man ser samma avsnitt igen och igen och igen... Ont : Jag tycker väl the simpsons är bra..... men typ south park och family guy är bättre för dom Råare skämten som många tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Även fast program som Family Guy ofta vill säga någonting mer med sina skämt, t.ex åsikt i politiska frågor m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.