Rhino Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Även fast program som Family Guy ofta vill säga någonting mer med sina skämt, t.ex åsikt i politiska frågor m.m.Family Guy hatar jag när dom berättar nåt så ska det komma upp en ny ruta med det han berättade. Och om ni sett den där introt på en tv serie så sitter dom i 1,5 minuter nästan helt stilla.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Det är väll sådär, föredrar south park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Börjar faktist tröttna på simpsons :o . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Dem nyare avsnitten är klart bättre än 1990-2000.Fast de klår inte de allra första, de äger! Både i South Park och Simpsons. Gillar dock de nyaste som kommit ut, att de "hänger med nutiden" som t ex de har iPods i avsnitten :D skitballt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Jag gillar det men det känns lite överskattat ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 "-De var bättre förr" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 The Simpsons var bra, men sedan långfilmen släpptes är jag fruktansvärt trött på det och jag tror inte att jag är ensam om det. Family Guy är dock betydligt sämre. South Park är aningen bättre än The Simpsons, just delarna där Kenny, Cartman, Kyle och Eric håller på med egna och galna saker är det kreativt och tankeväckande. Men när de blandar in Osama Bin Laden, Barack Obama och annat blir det lite för mycket. Inte konstigt att alla tre tv-serierna har bannlysts från Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Simpsons var kul förr, känns som att det inte kommer nya avsnitt då TV6 visar samma om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kollaps Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Även fast program som Family Guy ofta vill säga någonting mer med sina skämt, t.ex åsikt i politiska frågor m.m.Family Guy kanske placerar en del pikar mot politiken i USA, religiösa etc. men det blir aldrig lika uppenbart som i t.ex South Park. Family Guy fokuserar på ett högre tempo och många "cutaway gags" (eller "manatee jokes"), South Park är mer satirisk och politisk medan Simpsons är mer av en mysig familjeserie. Har aldrig varit ett fan av Simpsons, dock kan vissa avsnitt vara helt klockrena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Har kollat på Simpsons sen jag var liten och jag har inte tröttnat ännu men man skrattar ju mer när man kollar på Family Guy. Fast Simpsons är ju ändå oslagbart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 South Park och family guy är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.