Batteryz Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Quentin Tarantino Gjorde riktigt bra filmer! ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Pulp Fiction, Reservoir Dogs och Inglourious Basterds är bra av det han gjort. Kill bill är så extremt lång och linjär, Death Proof är rätt fånig också. Jackie Brown har jag inte orkat se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Pulp Fiction, Reservoir Dogs och Inglourious Basterds är bra av det han gjort. Kill bill är så extremt lång och linjär, Death Proof är rätt fånig också. Jackie Brown har jag inte orkat se.Pulp Fiction, Reservoir Dogs och Inglourious Basterds är gudomligt bra, Kill Bill är en riktigt bra film och en typisk Tarantino rulle. Jackie Brown är också en av de bättre filmerna på duken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 James Cameron (Terminator 2, Rambo 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 James Cameron (Terminator 2, Rambo 2) Avatar är ju rätt cool också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Fast det är ju inte Cameron som har regisserat First Blood: Part 2 utan han skrev bara manuset. Sedan är det First Blood som är bäst, den gör att alla uppföljarna i serien bleknar helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Peter Jacksson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Cameron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) Francis Ford Coppola, Alfred Hitchcock, Martin Scorsese och Tarantino är mina favoriter. Sergio Leone har gjort lite bra filmer också. Edit: Brian De Palma också. Redigerat 29 Juli 2010 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Peter Jackson, Tarantino. nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 (redigerat) Svår fråga. Om jag skulle välja mina favoritregissörer efter snitt (minst 10 sedda) så blir svaret; KKK. Alltså med andra ord Kurosawa, Kubrik & Kaurismäki. :) Tre fantastiska filmskapare som har gjort mästerverk i många olika genres. Redigerat 30 Juli 2010 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Peter Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.