Rammus Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 För mycket snusk, och jag var bara inne i djurrummet.Det var mindre skusk i snuskrummet. :/ Ute efter snusk? ;) ONT: Ganska så soft ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Var tvungen att se vad de kallade för snusk. Jag fick rita IRC, köttberg och Magnus Uggla. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Var tvungen att se vad de kallade för snusk. Jag fick rita IRC, köttberg och Magnus Uggla. Lol.Haha, ok. OnT: Någon som vill lira senare ikväll? ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saelnes Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 OnT: Någon som vill lira senare ikväll? ;p Jag spelar gärna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 tråkigt för det blir aldrig min tur det börjar bara om utan mig hela tiden som om jag inte var med ibland tror jag till och med att dom har glömt bort mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Finns mängder med sådana här spel, inte så svårt att hitta "skissa och gissa"-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saelnes Skrivet 10 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 Finns mängder med sådana här spel, inte så svårt att hitta "skissa och gissa"-spel. Tycker att Pixino är bättre än många andra jag testat. Gillar att det uppdateras och att dom håller ordning där. Isketch duger också om man vill köra engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 tråkigt för det blir aldrig min tur det börjar bara om utan mig hela tiden som om jag inte var med ibland tror jag till och med att dom har glömt bort mig Haha. Tryck 1 gång, och sen väntar du tills det är din tur. Om man trycker en gång till så hamnar man sist i kön igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Riktigt najs måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saelnes Skrivet 17 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Riktigt najs måste jag säga. Åh, hade nästan glömt bort... Blir nog några timmar där nu :) Kommit nya roliga grejer, Disneyrum och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lassekalle Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 (redigerat) Såg att de flyttat spelet nu till fejan istället, å nu får man färger när man tipsar nya spelare... så regga er gärna via min länk :):) Redigerat 1 Mars 2011 av Draghon REF-länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 De verkar inte gilla när jag skriver istället för att rita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.