Gäst Dreamhacker Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) Tja!. har någon tips på nå bra tuts på hur man redigerar "coolt" med sony vegas 9.0 pro ?:) Redigerat 29 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Tja!. har någon tips på nå bra tuts på hur man redigerar "coolt" med sony vegas 9.0 pro ?:)Hur jävla svårt är det att andvända YouTube och Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Tja!. har någon tips på nå bra tuts på hur man redigerar "coolt" med sony vegas 9.0 pro ?:)Hur jävla svårt är det att andvända YouTube och Google? jag frågade om ni har nå tips på tuts inte vart man söker efter dem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Vegastutorials är en ganska stor kategori, du får specificera dig lite. Typ, om du vill lära dig göra lasersvärd sök på det. Du hittar inte vad du letar efter om bara säger "vegas tutorials" Här är en youtubeanvändare jag tycker gör bra tutorials: http://www.youtube.com/user/richw4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Du kan ju prova med att lägga in explosionseffekter och liknande, jag gjorde det när jag provade trialen. Här har du en instruktionsvideo. Ett ytterligare tips är att leta upp ljudeffekter och sådant, det höjer känslan i filmerna rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 (redigerat) Här kommer min första: (test med text) http://www.youtube.com/watch?v=z4LwneSqfLg gjorde den till .mp4. kanske lite dålig text quality = / Redigerat 30 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Här kommer min första: (test med text) http://www.youtube.com/watch?v=z4LwneSqfLg gjorde den till .mp4. kanske lite dålig text quality = / Vad har du gjort? Sattit dit en text? <_< Och du faila lite med tags där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Tja!. har någon tips på nå bra tuts på hur man redigerar "coolt" med sony vegas 9.0 pro ?:) Vad vill du redigera för det första? För det andra finns det så klart tutorials på Google och YouTube. Är inte heller svårt och söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillkuttran Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Sök på det du vill göra på google eller youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Omg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Omg. Pratar du med dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Det kanske var såhär Dreamhacker upplevde Sony Vegas ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.