zazaza Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Skrivet 31 Juli 2010 Tittar på family guy så mycket jag kan,älskar family guy.Kan tyvärr inte förstå varför jag har tröttnat på simpsons,sorgligt fö fan! :( Citera
Satisfaction Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Skrivet 31 Juli 2010 Sett alla avsnitt mer än en gång? Då blir simpsons tråkigt. Citera
MrKenway97 Skrivet 31 Juli 2010 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2010 Jo deras tillbakablickar kan ju vara störande ibland ;) Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Skrivet 31 Juli 2010 (redigerat) Man tröttnar iaf inte lika fort på det som på Simpsons.. Tycker det är tvärtom där. Simpsons är enligt mig bättre, men family guy är roligare :P Sett alla avsnitt mer än en gång? Då blir simpsons tråkigt. Tråkigt nog så har nog TV6 inte råd att köpa nya avsnitt hela tiden och då blir det en massa repriser. Redigerat 31 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera
Rammus Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Skrivet 31 Juli 2010 Men Simpsons visar alla avsnitt ganska ofta, så man har ju sett alla som tidigare sagt. Så föredrar Family Guy eller South Park! :P Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Skrivet 31 Juli 2010 Simpsons avsnitten har man sätt så otroliga många gånger så det är inte kul längre. Sen älskar jag Family guy, deras skämt allting. Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Skrivet 31 Juli 2010 Men Simpsons visar alla avsnitt ganska ofta, så man har ju sett alla som tidigare sagt. Så föredrar Family Guy eller South Park! :P Du menar att TV3 och TV6 visar alla asvnitt ofta? Citera
Ryssfemma Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Skrivet 31 Juli 2010 TV3 och TV6 startar om Simpsons säsongerna väldigt ofta, jag har delarna allt för ofta. Family Guy och South Park är däremot värd att följa. Citera
Simple Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Skrivet 1 Augusti 2010 Jag har följt programmet förr och försökt gillat det men det är inget bra. Alla karaktärer är verkligen tunna, skämten är aldrig roliga, för mycket tillbakablickar, usla parodier, det dyker aldrig upp några överraskningar m.m. Listan kan göras lång.Har du ens sett ett family guy avsnitt...? Citera
GZT Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Skrivet 1 Augusti 2010 Ja, en hel del faktiskt men hela serien är så bekant. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.