zitroz Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag skulle önska att veta vad som händer efter döden eftersom jag gärna vill ta självmord om man inte återföds. Tänk om jag skulle ta självmörd och återfödas i ett ännu sämre liv än vad jag redan har, det vågar jag inte. Skulle jag däremot veta på fullaste säkerhet att det blir svart efter döden så hade jag varit död sedan längesen. "When im sad, I stop being sad and be awesome instead". - Barney Stinson. "True story" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag skulle önska att veta vad som händer efter döden eftersom jag gärna vill ta självmord om man inte återföds. Tänk om jag skulle ta självmörd och återfödas i ett ännu sämre liv än vad jag redan har, det vågar jag inte. Skulle jag däremot veta på fullaste säkerhet att det blir svart efter döden så hade jag varit död sedan längesen.Hahaha! Emo! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag skulle önska att veta vad som händer efter döden eftersom jag gärna vill ta självmord om man inte återföds. Tänk om jag skulle ta självmörd och återfödas i ett ännu sämre liv än vad jag redan har, det vågar jag inte. Skulle jag däremot veta på fullaste säkerhet att det blir svart efter döden så hade jag varit död sedan längesen.Då tar man självmord igen och ser om man får ett bättre liv, och om inte, gör man det igen, och igen tills man får ett bra liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag vill inte ha ett bra liv, jag vill vara död och inget annat. Då slipper man resten av världen och kan vara för sig själv på riktigt. Det enda jag skulle sakna vore väl Ebay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag vill inte ha ett bra liv, jag vill vara död och inget annat. Då slipper man resten av världen och kan vara för sig själv på riktigt. Det enda jag skulle sakna vore väl Ebay. Lås in dig i en källare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Jag vill inte ha ett bra liv, jag vill vara död och inget annat. Då slipper man resten av världen och kan vara för sig själv på riktigt. Det enda jag skulle sakna vore väl Ebay. Lås in dig i en källare. Tillsammans med en dator med ebay :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Jag vill inte ha ett bra liv, jag vill vara död och inget annat. Då slipper man resten av världen och kan vara för sig själv på riktigt. Det enda jag skulle sakna vore väl Ebay. Lås in dig i en källare. Tillsammans med en dator med ebay :) Fungerar ens Ebay i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Varför skulle det inte göra ? Dock är det inte spec säkert att beställa saker utomlands. Redigerat 2 Augusti 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Att jag hade förmågan att kunna bevittna vilken händelse som någonsin inträffat som helst. Det kan ungefär jämföras med Dumbledores "minnesskål" eller vad det nu är, men jag ska kunna vara där som en passiv åskådare i vilken händelse som helst (som någonsin har ägt rum). Redigerat 2 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Att opTic hade ett pc team och att jag ver med i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Fungerar ens Ebay i sverige?Öh, jo. PussyCat: Erkänn att du aldrig har köpt saker på Ebay från andra länder. Sålänge du betalar via Paypal är säkerheten högre än inom Sverige i princip. Jag har gjort många affärer via Ebay och det är betydligt enklare, säkrare och snabbare än inom Sverige. Redigerat 2 Augusti 2010 av GZT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Fungerar ens Ebay i sverige?Öh, jo. PussyCat: Erkänn att du aldrig har köpt saker på Ebay från andra länder. Sålänge du betalar via Paypal är säkerheten högre än inom Sverige i princip. Jag har gjort många affärer via Ebay och det är betydligt enklare, säkrare och snabbare än inom Sverige. Nej, men enligt folk som köpt/beställt saker utomlands och fått sakerna fraktade (eller inte) är det inte spec stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.