kattus Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Söker ett bra forum som inte är inaktivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Söker ett bra forum som inte är inaktivt... fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) fuska.se?Touché :lol: Men det beror ju på vad för slags forum du är intresserad av. Om du är intresserad av programmeringen så är nog http://thenewboston.com/forum/ bra och om du är intresserad av drömmar rekommenderar jag http://www.ld4all.com/forum/index.php. Inte jätteaktiva iofs. Redigerat 1 Augusti 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag är liksom 60% varnad och forumet blir mer och mer spamforum och inaktivt. Ska kolla på programmeringsforumet du länkade WASD! :) Anyway, gillar väl datorer och spel o sånt :P Så ett lite dator inriktat forum, får gärna vara engelskt så jag blir bättre på engelska ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag själv föredrar fuska.se, men flashback forumet är ju hyfsat stort och har alla möjliga trådar. Dock kostar det 20kr att bli medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 emocore.se B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag själv föredrar fuska.se, men flashback forumet är ju hyfsat stort och har alla möjliga trådar. Dock kostar det 20kr att bli medlem.Det kostar väl 0 kr att bli medlem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 emocore.se B)+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Facepunch.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag själv föredrar fuska.se, men flashback forumet är ju hyfsat stort och har alla möjliga trådar. Dock kostar det 20kr att bli medlem.Det kostar väl 0 kr att bli medlem eller? Ja? Han kanske syftar på nåt bonusmedlemskap. Jag kan nästan inget om flashback men 20kr är jag säker på att det inte kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Det är säkert som FuskaVIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.