majskolv Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Det är säkert som FuskaVIP. helt åt helväte alltså OnT: sweclockers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 How should I know, I dunno how it's there !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Sweclockers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag själv föredrar fuska.se, men flashback forumet är ju hyfsat stort och har alla möjliga trådar. Dock kostar det 20kr att bli medlem. Det kostar väl 0 kr att bli medlem eller? Ja? Han kanske syftar på nåt bonusmedlemskap. Jag kan nästan inget om flashback men 20kr är jag säker på att det inte kostar. För mig att det kostar 30 spänn för att aktivera sitt konto direkt, annars tar det ungefär 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag själv föredrar fuska.se, men flashback forumet är ju hyfsat stort och har alla möjliga trådar. Dock kostar det 20kr att bli medlem. Det kostar väl 0 kr att bli medlem eller? Ja? Han kanske syftar på nåt bonusmedlemskap. Jag kan nästan inget om flashback men 20kr är jag säker på att det inte kostar. För mig att det kostar 30 spänn för att aktivera sitt konto direkt, annars tar det ungefär 3 dagar. Jupp jupp, så äre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Vilken dum funktion, man väntar ju lätt 3 dagar då. Man har ju inte bråttom liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Vilken dum funktion, man väntar ju lätt 3 dagar då. Man har ju inte bråttom liksom. Nä typ asså nä! Bästa forumet är ju lugnt fuska.se's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Vilken dum funktion, man väntar ju lätt 3 dagar då. Man har ju inte bråttom liksom.Beror väl på hur desperat man är. Det bästa med Flashback är väl att man alltid får ett svar inom 5 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 brukar ta nån minut att få svar på flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Medlem på SweC sen förut... Blivit medlem på TheNewBoston och heter SwedishCat om nån vill adda :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 www.facepunch.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Söker ett bra forum som inte är inaktivt... Vad för forum söker du efter? Spelforum, datorforum, kärleksforum, ett forum om allt etc? Jag skulle föreslå Flashback och Loading.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.