5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Jag skulle tro att det har något med kattgruppen att göra, att det skrevs något där och därför blev sidan nedstängd.
swagzter Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Kattgruppen är ingen variabel i utredningen. Det finns andra anledningar. Okej. Ingen anledning som vi kan få veta nu eller? Jag är bara lite nyfiken! :D Skojja inte! Inte ofta något händer i lilla fuskahålan.
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Jag skulle tro att det har något med kattgruppen att göra, att det skrevs något där och därför blev sidan nedstängd.Nej, inte enligt källan iaf. Enligt hon/han är det pga en tråd som någon skrivit i Fuska.se-forumet igår, dvs forumet som vi skriver i nu. Redigerat 8 Augusti 2010 av ReMemberMe
Lynott Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Skojja inte! Inte ofta något händer i lilla fuskahålan.Ellerhur! Säkert bara någon PR grej för att skaffa fler inlägg i Fuska.se forumet, och det verkar lyckas :rolleyes:
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Skojja inte! Inte ofta något händer i lilla fuskahålan.Ellerhur! Säkert bara någon PR grej för att skaffa fler inlägg i Fuska.se forumet, och det verkar lyckas :rolleyes: Precis, fast det är ju bara det att så dött som övriga fuska är nu har det nog aldrig varit tidigare. ;)
zitroz Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Stackars er okunniga.. Fattar ni inte att dem hade ett IRL krismöte, börja bråka och slåss och kom åt några delete-knappar? :(
kattus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Stackars er okunniga.. Fattar ni inte att dem hade ett IRL krismöte, börja bråka och slåss och kom åt några delete-knappar? :(haha, natthumor
swagzter Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Stackars er okunniga.. Fattar ni inte att dem hade ett IRL krismöte, börja bråka och slåss och kom åt några delete-knappar? :( Draghon och Rapto körde på, på tangentbordet. B) Lite oftopic kanske. Men jag är nyfiken på vad som faktist hände med fuska. Bättre förklaring tack. :)
Gäst Dreamhacker Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Men har nån blivit perm bannad? :S
kattus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Men har nån blivit perm bannad? :Snope, tror inte det.
swagzter Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Men har nån blivit perm bannad? :S Typ alla KG medlemmar som var online igår.
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) a1exander: Nej, de är bara under utredning. Men har nån blivit perm bannad? :SNej. Redigerat 8 Augusti 2010 av ReMemberMe
Rekommendera inlägg