swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Finns inte så mycket mer än f-rank man kan få ut av denna tråd just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Finns inte så mycket mer än f-rank man kan få ut av denna tråd just nu.Själv tycker jag att det är kul att diskutera. Men inte för att man får FR för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Gå inte offtopic nu. Det vi egentligen väntar på nu är några uppdateringar, sen så är ju allt inte 100% klart heller tycker jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Finns inte så mycket mer än f-rank man kan få ut av denna tråd just nu.Själv tycker jag att det är kul att diskutera. Men inte för att man får FR för det. Du menar att du tycker det är kul att sitta och chatta med kombinations ungen? Tycker tråden har tappat sitt syfte efter vi fick veta att det va en säkerhetsläcka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Finns inte så mycket mer än f-rank man kan få ut av denna tråd just nu. Själv tycker jag att det är kul att diskutera. Men inte för att man får FR för det. Du menar att du tycker det är kul att sitta och chatta med kombinations ungen? Tycker tråden har tappat sitt syfte efter vi fick veta att det va en säkerhetsläcka. Tycker inte jag, 1. Vad som egentligen har hänt 2. Vad som händer med "utrednings"-medlemmarna 3. Hur lång tid det tar att fixa dessa säkerhetshål eller vad det nu än är. Den tredje vill jag gärna veta, om nu admin kommer in här och läser det, så vill jag gärna ha ett svar på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Tycker inte jag, 1. Vad som egentligen har hänt 2. Vad som händer med "utrednings"-medlemmarna 3. Hur lång tid det tar att fixa dessa säkerhetshål eller vad det nu än är. Den tredje vill jag gärna veta, om nu admin kommer in här och läser det, så vill jag gärna ha ett svar på det. 1. Att det tydligen har uppkommit en säkerhetsläcka, och en person har haft tillgång till flera gruppforum som h*n egentligen inte är medlem i. 2. Om det skulle bevisas att någon person av dem är skyldig skulle antagligen den personen bli bannad. Alla andra "utrednings-medlemmar" lär väll få sina användare tillbaka. 3. Det vet nog inte ens admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Tycker inte jag, 1. Vad som egentligen har hänt 2. Vad som händer med "utrednings"-medlemmarna 3. Hur lång tid det tar att fixa dessa säkerhetshål eller vad det nu än är. Den tredje vill jag gärna veta, om nu admin kommer in här och läser det, så vill jag gärna ha ett svar på det. 1. Att det tydligen har uppkommit en säkerhetsläcka, och en person har haft tillgång till flera gruppforum som h*n egentligen inte är medlem i. 2. Om det skulle bevisas att någon person av dem är skyldig skulle antagligen den personen bli bannad. Alla andra "utrednings-medlemmar" lär väll få sina användare tillbaka. 3. Det vet nog inte ens admin. Jag menar, har det något med inlägget att göra, hur går det med polisen (eller hur det nu än var) och alla andra grejor, inte allt som redan tagits upp i tråden. Sen så om dem är skyldiga tror jag det blir mer än banning, polisanmälning skrev ju admin (eller hur det nu än var..) att det kunde ske, så det är det jag väntar på att få höra hur det går. Redigerat 11 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Stäng din lilla käft om du inte har något och tillföra till tråden.Du tillför inte mycket mer... Anmäld för §3.9. OnT:Jag trodde att det var att någon hade förlängt KG med admins medlemsnummer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) ...nej. Draghon hade gjort det innan det som citerades av Truthrevealer. Det hade alltså skett helt oberoende av vad jag och Zitroz skrev. Sedan så kan det ju nämnas att Truthrevealer utelämnade lite smilies (i mitt inlägg till exempel), vilket naturligtvis gjorde att allt såg mycket allvarligare ut än vad det egentligen var. Cut the crap guggo, HUR ofta använder du, seriositetens ansikte, smileys? Icke ofta vill jag påstå och om det gäller en modplats då du är extremt maktkåt (värre än Nafrali) så tror jag inte du använde dig av för mycket smileys vid det tillfället heller... Mnäeh, och där sätter vi ett slut på detta Gnuggo, nu väntar jag på att admin rapporterar till oss de närmsta decennierna. Redigerat 12 Augusti 2010 av Johnossi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Cut the crap guggo, HUR ofta använder du, seriositetens ansikte, smileys? http://u.snelhest.org/i/2010/08/12_6628.JPG seriositetens ansikte LOL Icke ofta vill jag påstå och om det gäller en modplats då du är extremt maktkåt (värre än Nafrali) så tror jag inte du använde dig av för mycket smileys vid det tillfället heller... Cool story, bro. Mnäeh, och där sätter vi ett slut på detta Gnuggo, nu väntar jag på att admin rapporterar till oss de närmsta decennierna. Oki doki! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Stäng din lilla käft om du inte har något och tillföra till tråden. Du tillför inte mycket mer... Anmäld för §3.9. OnT:Jag trodde att det var att någon hade förlängt KG med admins medlemsnummer? Att någon har förlängt med admins medlemsnummer är inte "säkerhetsläckan" som de pratar om. Det skulle vem som helst kunna göra. Även om det står att admin har betalat så är det ju personen som egentligen förlängt som har betalat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 ...nej. Draghon hade gjort det innan det som citerades av Truthrevealer. Det hade alltså skett helt oberoende av vad jag och Zitroz skrev. Sedan så kan det ju nämnas att Truthrevealer utelämnade lite smilies (i mitt inlägg till exempel), vilket naturligtvis gjorde att allt såg mycket allvarligare ut än vad det egentligen var. Cut the crap guggo, HUR ofta använder du, seriositetens ansikte, smileys? Icke ofta vill jag påstå och om det gäller en modplats då du är extremt maktkåt (värre än Nafrali) så tror jag inte du använde dig av för mycket smileys vid det tillfället heller... Mnäeh, och där sätter vi ett slut på detta Gnuggo, nu väntar jag på att admin rapporterar till oss de närmsta decennierna. Jag vill också leka privatdetektiv :( Vart anmäler man sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg