swagzter Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Vi råkade ut för en säkerhetsläcka, och stängde av forumet för allmänheten tills vi kunde reda ut vad som hänt. Jomen whats up med den där tråden som blev osynlig? Men varför har ni då raderat alla liknande trådar som handlat om detta? dessa trådar kan ju knappast ha gjort någon skada eller? Redigerat 8 Augusti 2010 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Okej, då är det väl lika bra. Men varför har ni då raderat alla liknande trådar som handlat om detta? dessa trådar kan ju knappast ha gjort någon skada eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Vi råkade ut för en säkerhetsläcka, och stängde av forumet för allmänheten tills vi kunde reda ut vad som hänt. Jomen whats up med den där tråden som blev osynlig? Dom används i en utredning.D.v.s flyttade till ett annat forum. Redigerat 8 Augusti 2010 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Dessa trådar hade med läckan att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) edit Redigerat 8 Augusti 2010 av XxMENLOLxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Nu var det ju flera trådar, bland annat en av min som blev osynliga. Såg "dave37s" och såg "utredning", konstigt :o? Detta är ju riktigt intressant, så dave37 har något med utredningen att göra. (eller ja, a1exander såg det och berättade det!) Redigerat 8 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant?VA!? Hoppas inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant? tror jag inte.. http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=140 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 *hyper trycker på F5* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant?VA!? Hoppas inte! Ta det lugnt... Har dom inte gjort något fel så kommer inget att hända lille du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant?VA!? Hoppas inte! Har kollat upp det, det stämmer inte. Endast de som är med i KG som var inloggade igår är bannade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg