5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jo, de har väl alla blivit det, men man kan ju fortfarande stänga av bannen, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jo, de har väl alla blivit det, men man kan ju fortfarande stänga av bannen, eller?Nej, är man permbannad så står det "Avstängd" på profilen, nu står det bara "Utredning". Alltså kommer de antingen att bli bannad, eller så kommer användarnas "rättigheter" att aktiveras igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det här var säkerligen några av de värsta timmarna i mitt liv... Ovissheten, vad hade hänt? Var jag bannad? Tomheten, att inte veta att sidan var där för en... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det här var säkerligen några av de värsta timmarna i mitt liv... Ovissheten, vad hade hänt? Var jag bannad? Tomheten, att inte veta att sidan var där för en... :(Haha, mer natthumor. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) WASD verkar ha varit online medans det var nere :S iaf stack han ungefär då allt var nere. WASD [ Väntar på svar ] Senast aktiv: Idag, 00:01:30 EDiT: BB-code fail Redigerat 8 Augusti 2010 av XxMENLOLxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 WASD verkar ha varit online medans det var nere :S iaf stack han ungefär då allt var nere. WASD [ Väntar på svar ] Senast aktiv: Idag, 00:01:30 EDiT: BB-code fail Sidan öppnades igen ca klockan 23:50, alltså var han inloggad efter att sidan kommit upp igen. Det är väll inget konstigt med det? Antagligen hade de inte hunnit sätta han under utredning då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 WASD verkar ha varit online medans det var nere :S iaf stack han ungefär då allt var nere. WASD [ Väntar på svar ] Senast aktiv: Idag, 00:01:30 EDiT: BB-code fail Sidan öppnades igen ca klockan 23:50, alltså var han inloggad efter att sidan kommit upp igen. Det är väll inget konstigt med det? Antagligen hade de inte hunnit sätta han under utredning då. Då var jag seg och satt inte och hammrade sönder F5 i väntan på att sidan skulle komma upp igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Haha okej. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) WASD verkar ha varit online medans det var nere :S iaf stack han ungefär då allt var nere. WASD [ Väntar på svar ] Senast aktiv: Idag, 00:01:30 EDiT: BB-code fail Du vet att man kan vara inloggad även fast man är bannad, bara att du inte kan läsa i forumet. Redigerat 8 Augusti 2010 av jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 WASD verkar ha varit online medans det var nere :S iaf stack han ungefär då allt var nere. WASD [ Väntar på svar ] Senast aktiv: Idag, 00:01:30 EDiT: BB-code fail Du vet att man kan vara inloggad även fast man är bannad, bara att du inte kan läsa i forumet. Nej, bara om man har en varning. Inte om man är bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Om man är varnad så kan man läsa i forumet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 WASD verkar ha varit online medans det var nere :S iaf stack han ungefär då allt var nere. WASD [ Väntar på svar ] Senast aktiv: Idag, 00:01:30 EDiT: BB-code fail Sidan öppnades igen ca klockan 23:50, alltså var han inloggad efter att sidan kommit upp igen. Det är väll inget konstigt med det? Antagligen hade de inte hunnit sätta han under utredning då. Jag pratar med WASD på msn nu, och han säger att han loggade in när han var bannad 00:01. Det funkade bara att man inte kan se något forum, han läser denna tråden som gäst nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg