swagzter Skrivet 15 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Grejade hela kvällen igår med att försöka få polares epa att fungera. Vi vet vilken del det är som är trasig nu iaf, och ska kolla förbi någon skrot. Sen blir det att trimma! Redigerat 15 Augusti 2010 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Ätit polly, ska gå och bajja nu. brb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Kollar på blocket å lyssnar på Radio Ga Ga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Städat huset, och fixat lite med datorn.. Funderar på att sova..(: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag har jagat min farfar efter att han tjuvkoplat traktorn och sen krockat in den i väggen och efter det snott min cykel och dratt iväg. Han är 86 år och har nån konstig sjukdom lol. Men i kroppen är han fortfarande frisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Klippte gräsmattan nyss.Sitter här med en iskall läsk :D Ska dra ut och cykla snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Err, suttit vid datorn hela dan :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 sov precis och vaknade för några minuter sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Kommit hem, chillar och ska beställa kebab. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Legat i hängmattan hela dagen B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 kom precis hem från lan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Äre bara jag som tycker att det är lite dumt att fråga vad alla gör just nu IRL? Är man inne på fuska är man nog varje gång framför en dator = Man sitter vid datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg