Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Irl?


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Äre bara jag som tycker att det är lite dumt att fråga vad alla gör just nu IRL? Är man inne på fuska är man nog varje gång framför en dator = Man sitter vid datorn.

Man kan ju skriva lite om vad man har gjort och kommer göra under dagen? :)

 

Känner mig riktigt seg så ska ut och springa, sedan blir det Heroes of Newerth resten av dagen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 191
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Grejade hela kvällen igår med att försöka få polares epa att fungera. Vi vet vilken del det är som är trasig nu iaf, och ska kolla förbi någon skrot. Sen blir det att trimma!

(;D) Hoppas ni blir tagna av polisen (D;)

 

Jag själv fick dra min moped tidigare idag till macken då jag inte hade någon soppa kvar. Tankade 9,30 eller något sådant. Det betyder att om jag skulle dra grejen som bestämmer hur mycket bensin som skulle kunna komma ut, så skulle jag kunna haft 7 dl kvar. Då skulle jag inte behövt dra mopeden dessa 400 meter eller vad det nu än var till macken :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moppar hit och moppar dit..

Sparkcykel var det enda rätta under nian.

 

Idag ska jag råkolla one tree hill och kolla olika tatueringsmotiv för att bestämma mig för vad jag ska tatuera in på axel/överarm/skuldra (en stor jävel som går från skuldra -> överarmen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moppar hit och moppar dit..

Sparkcykel var det enda rätta under nian.

 

Idag ska jag råkolla one tree hill och kolla olika tatueringsmotiv för att bestämma mig för vad jag ska tatuera in på axel/överarm/skuldra (en stor jävel som går från skuldra -> överarmen)

Mmm tatuera dig som 15 åring, det är ju svinsmart ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...