knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Snickrade till lite staket som hade gått sönder, klippt buskar som lutar över mot lekparken och städat staden lite. Har fotbojja, men jag tjänar pengar iaf. Kriminell du är. Åkte tåg innan idag. Annars har jag väl bara suttit framför datorn och haft det gött. Jo fan :P tyckte det passade in :medieval: :medieval: Har du begått ett allvarligt brott min gode herre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Plockar röda vinbär och hugger ved. Joråsatt. Good times. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Slappat som fan. Nu skall jag nog till Ica snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Har inte gjort något speciellt idag, typ varit ute och gått ett tag annars inget speciellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Har precis kommit hem från träningen annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ska nog fan ut och gå en sväng tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Vart på ungdomsfestivalen 08. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Hostat blod, mått dåligt och varit hos en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ska nog fan ut och gå en sväng tror jag. :o Lynott: Vrf hostat blod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ända "irl" jag har gjort idag är att åka moppe ner och handla godis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ska nog fan ut och gå en sväng tror jag. :o Lynott: Vrf hostat blod? kan bli så ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Blev lite rep med det fina bandet idag och kebabtallrik. Välförtjänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg