Gäst JespOL Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Lanar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Dricker smoothie (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Har börjat plugga! FAN VAD KUL!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Ahh livets mening. Plugga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Dör i värmen samt försöker överleva med iskall coca cola... Samt den jävla technon... Näääh vafan <_< EdiT: Trötthets stavnignsfel... Redigerat 13 Augusti 2010 av XxMENLOLxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Försöker se om det finns någon förfest någonstans, inget intresse att dricka i helg igen verkar det som -,- svinkul helg, igen. Alla är såna jävla fittor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 I princip 100% agree till ExorZ inlägg ovan. Så istället jagar jag folk som kan hänka skim imorgon. Även någon med bra cam så jag kan catcha nåra pops eller complys till min skimvideo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Ska själv iväg o "dricka juice" imorrn. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Ska själv iväg o "dricka juice" imorrn. :)Du är 14, hoppas det är mer eller smil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Städar mitt rum och blir sönderriven av min katt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kom nyss tillbaka från biografen. Såg Inception. Fy fan vad bra den var, även om vissa grejer var lite väl fåniga, fast det märker man kanske inte om man inte är insatt i lucid dreaming. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Varit på kalas hos min morfar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg