Rammus Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Lyssnar på musik och snackar med lite folk på MSN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Lyssnar på musik och snackar med lite folk på MSN.Gör samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Viker cp-avancerad origami. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Har tränat på olika beats på trummor, försöker klara introt på Panic Attack. Redigerat 14 Augusti 2010 av NoMercy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Fiser och knäcker nötter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Lyssnar musik (http://open.spotify.com/track/10yf9VnkemkLoq1viRXALL) och snackar på msn med fin fina tjejer, väntar på att få svar på om de blir förfest eller om de skiter sig i helg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 vaknade för en timma sen... Sitter o tänker på vafan jag har o göra i denna värld... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 kollar på porr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Har klippt gräset på vägen och ska klippa gräset sedan igen på tomten (Jag bor på en grusväg, och där brukar det komma gräs i mitten om ni undrar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (Jag bor på en grusväg, och där brukar det komma gräs i mitten om ni undrar) Hur gör ni när det kommer någon och vill åka förbi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) (Jag bor på en grusväg, och där brukar det komma gräs i mitten om ni undrar) Hur gör ni när det kommer någon och vill åka förbi? Han går ner i diket? OnT: Ska ut och hämta in mitt grafitti målade tangentbord och sätta tebax det i fönstret, har det till att hålla myggnätet på plats :D EDiT: Spejja på ett lager till och får vänta en timma till :D Ska äta nuu :D Redigerat 14 Augusti 2010 av XxMENLOLxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) (Jag bor på en grusväg, och där brukar det komma gräs i mitten om ni undrar) Hur gör ni när det kommer någon och vill åka förbi? Han går ner i diket? nja min granne som äger vägen är så snål att han inte gör några diken, så det är enbart brännässlor där så men det är bara 200meter jag klippte, så det var inte så farligt Edit: felstavningar Redigerat 14 Augusti 2010 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg