Simple Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Börjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhatarenEller en ganska klok man/kvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Börjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhatarenEller en ganska klok man/kvinna. Det är ju faktiskt en av de bästa "uppfinningarna", man kan lära sig mycket som man kan ha användning i framtiden. Redigerat 19 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Började för två dagar sen Redigerat 19 Augusti 2010 av SmeK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Börjar på Torsdag men måste komma dit på Onsdag för att jag har omprov på en hel kurs :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag börjar 7an på måndag. Oh btw, Blir kul också för jag får en Laptop från skolan : DD Tror det var en MacBook. Jävlar, får ni en dator för 10k? Eller menar du att ni får låna under tiden ni går på skolan? jag får också dator i september tills 9:an då den ska lämnas in man lånar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag börjar 7an på måndag. Oh btw, Blir kul också för jag får en Laptop från skolan : DD Tror det var en MacBook. Jävlar, får ni en dator för 10k? Eller menar du att ni får låna under tiden ni går på skolan? Får låna datorer värda 11k på skolan, har redan förstört 2 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Börjar på Torsdag men måste komma dit på Onsdag för att jag har omprov på en hel kurs :angry: tja jag med. torsdag och omprov hihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Börjar gymnasiet 23:e augusti klockan 10:00. Ska bli kul, känner ingen i min nya klass, som består av 14 elever :) Gillar små grupper. vilken skola`? ONT: samma som dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Oh btw, Blir kul också för jag får en Laptop från skolan : DD Tror det var en MacBook. Jävlar, får ni en dator för 10k? Eller menar du att ni får låna under tiden ni går på skolan? jag får också dator i september tills 9:an då den ska lämnas in man lånar bara Så har vi också. Jag trodde han menade att dom fick datorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Börjar skolan imorgon så godnatt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Börjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhataren Eller en ganska klok man/kvinna. Det är ju faktiskt en av de bästa "uppfinningarna", man kan lära sig mycket som man kan ha användning i framtiden. En av dom bästa uppfinningarna att man måste gå upp tidigt sitta en hell dag framför en bänk istället för att sitta framför datorn stränga lärare måste göra en dum läxa efter skolan innan man kan spela dator knappast att det är en av dom bästa uppfinningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Börjar skolan imorgon så godnatt :PLycka till på skolan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.