ImCasualGamer Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Nee, jag börjar imorgon. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag börjar imorgon :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Börjar imorgon :D Och vi kommer också få bärbara Macbooks. Redigerat 22 Augusti 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Vi börjar också imorgon :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Börjar imorgon :D Och vi kommer också få bärbara Macbooks. Vad hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hepp då var det slut på låvet. Imorgon börjar skolan. Börjar imorgon :D Och vi kommer också få bärbara Macbooks. Vad hemskt. Varför är det hemskt? Vi kommer ochså få macbooks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Börjar imorgon. =/ Det blir skoj att träffa nytt folk, men jobbigt att behöva sitta där hela dagarna. Btw, vi kommer få laptops men jag vet inte vad för sort. Vi kommer kanske få dela en laptop på 3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Börjar imorgon :D Och vi kommer också få bärbara Macbooks. Gymnasiet? Börjar gymnasiet 23:e augusti klockan 10:00. Ska bli kul, känner ingen i min nya klass, som består av 14 elever :) Gillar små grupper. vilken skola`? ONT: samma som dirtman LBS i Varberg. :) Musikproduktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Jag började den 16:e augusti och skoldagen börjar alltid kvart i nie Redigerat 27 Augusti 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 16:de augusti har redan varit serrö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Började idag. Undrar när vi får våra laptops. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Börjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhatarenMan behöver utbildning, men du vill kanske inte lyckas i framtiden och bli en hobo hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.