5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Vi har väl alla några minnen ifrån fuska.se, och här kan vi ta och förklara vilka det är!. Det kan ju allt vara ifrån något inlägg, något forum. Varför och hur du kom hit. Själv så var jag (för länge.. länge sedan) medlem på fuska.nu, jag har för mig att jag var oaktiv på .nu ett tag och skrev in fel, trodde då att dem hade gjort om sidan men så var det ju inte. Då jag försökte logga in så kunde jag inte göra det men blev medlem här och är aldrig inne på .nu längre. Så, nu kan ni berätta hur ni kom hit, varför. Vilket är ditt fuska.se minne ;)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag var medlem på .nu innan, trodde att .se var deras nya version så jag blev medlem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag Och Min "Pojkvän" Satt Och Spelade GTA SAN ANDREAS Och Då Behövde Vi Lite Fusk.(hade tappat bort fusken jag hade) Och Då Gick Vi In Hit.(Till Fuska.Se Allså) Och Då Ville Jag Bli Medlem Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Använder aldrig fuska.se för att leta fusk längre, kvaliten på fusken här är så dåliga så man kan lika gärna kolla upp någon annanstans. Jag är här för forumet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Blev medlem 2007 för att jag skulle fråga om Runescape-Fusk etc.. Och efter det så har det bara rullat på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Använder aldrig fuska.se för att leta fusk längre, kvaliten på fusken här är så dåliga så man kan lika gärna kolla upp någon annanstans. Jag är här för forumet :P True. Jag blev medlem pga Gta forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Var medlem på .nu innan, så råkade jag skriva in .se en dag och tyckte sidan var nice. Reggade mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Kom hit när fuska.se hette fuskarna.nu. Var extremt länge sedan. Kollade efter lite fusk till spel och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Har bara hittat hitt när jag har googlat efter fusk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag Och Min "Pojkvän" Satt Och Spelade GTA SAN ANDREAS Och Då Behövde Vi Lite Fusk.(hade tappat bort fusken jag hade) Och Då Gick Vi In Hit.(Till Fuska.Se Allså) Och Då Ville Jag Bli Medlem Här. du och din "pojkvän", hehe, .nu blev så javla segt så kom jag hit istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Jag Och Min "Pojkvän" Satt Och Spelade GTA SAN ANDREAS Och Då Behövde Vi Lite Fusk.(hade tappat bort fusken jag hade) Och Då Gick Vi In Hit.(Till Fuska.Se Allså) Och Då Ville Jag Bli Medlem Här. du och din "pojkvän", hehe, .nu blev så javla segt så kom jag hit istället det var ju mitt minne -.- Redigerat 16 Augusti 2010 av Remington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Man blir medlem här på grund av forumet eller för att man letar efter fusk... that's why the site is named "Fuska.se". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.