360Xbox Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Var väl när jag skulle hitta något fusk eller liknande som jag stötte på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Reggade mig på fuska för att kunna kommentera fusk. Första tråden som jag minns var när jag behövde hjälp med mitt Pokémon Gold som behövde nytt batteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Ööööh, tror det var för att kunna kommentera fusk... Fast jag var bara inne typ en vecka sen glömde jag bort fuska.se :P Fast sen så hittade jag tebax av någon anledning och när jag skulle regga mig såg jag att jag redan hade ett konto :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 jag var hos en kompis och tittade på fusk och när jag kom hem ville jag bli medlem:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Blev medlem här när jag va runt 10-11, glömde bort visningsnamn på den så jag gjorde garkan <- OH YES. Garkan blev bannad då jag va en slak kuk och jävligt jobbig. Nu är jag CHORDAZBA, 6 jävla år på detta forum, fyfan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Reggade mig på fuska för att kunna kommentera fusk. Första tråden som jag minns var när jag behövde hjälp med mitt Pokémon Gold som behövde nytt batteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Många som kom hit för att hitta fusk verkar det som, jag använde fusk-sidan ett tag i början om jag inte minns fel men inte längre, aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Jag antar att jag letade något fusk när jag var liten. Det tog dock ca 1 år innan jag upptäckte forumet. Efter det har jag nästan aldrig använt Fusk-delen. Redigerat 17 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Hade aldrig vart medlem på ett forum, så jag skulle se hur det var :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Det var efter fuska.se jag blev medlem på en massa forum faktiskt, så efter fuska.se började jag bli medlem på en massa hemsidor faktiskt :lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Det var efter fuska.se jag blev medlem på en massa forum faktiskt, så efter fuska.se började jag bli medlem på en massa hemsidor faktiskt :lol: . kaka på kaka, javisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Det var efter fuska.se jag blev medlem på en massa forum faktiskt, så efter fuska.se började jag bli medlem på en massa hemsidor faktiskt :lol: . kaka på kaka, javisst. jag säger aldrig nej till två kakor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.