zazaza Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Pingis,tenis och dans. Håller forfarande på med dans,ska börja på boxning,har äntligen lyckats övertala mina föräldrar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Fotboll, handboll, även fickpingis på relativt hög nivå, var lovande fast orkade inte fyspassen så slutade.Jag slutade med fickpingisen endast pga att jag alltid fick bortamatcher :/ Tröttnade på det så jag la av ! Fyspassen var tuffa, men de gick att ta sig igenom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Innebandy, Bandy, Fotboll, Tennis, Pingis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag håller på med CS också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Spelade fotboll i 5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Spelade fotboll för en herrans massa år sen. Nu är jag Pro slacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Hockey, Bandy, Fotboll. Slutat med alla 3. Ångrar jäkla mycket att jag slutade med bandy, saknar det väldigt mycket :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Hockey, Bandy, Fotboll. Slutat med alla 3. Ångrar jäkla mycket att jag slutade med bandy, saknar det väldigt mycket :( Bandy är riktigt skoj, ångrar också att jag slutade, fast där jag bor, fick jag spela med 94or och 93or, så det vart inte så kul då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) oh. har en nyy Redigerat 27 Februari 2011 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Hockey, Bandy, Fotboll. Slutat med alla 3. Ångrar jäkla mycket att jag slutade med bandy, saknar det väldigt mycket :( menar du bandy på is eller innebandy bandy på is heter bandy så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Om jag inte missminner mig är han ifrån Edsbyn , så han vet nog vad han talar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag talar om bandy, vanlig isbandy :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.