Gäst CrazyCake Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Ja, vilket är det sorgligaste slutet du har sett? Själv tycker jag American History X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Click tyckte jag var ganska sorligt där i slutet, och det finns säker fler men jag kommer inte på någon just nu. Men en film jag tyckte var sorlig vid början var Upp, grymt bra film, ganska sorlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 The boy in the striped pyjamas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 (redigerat) Alpha Dog och The Green Mile :( Redigerat 19 Augusti 2010 av Radiohead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 The boy in the striped pyjamas Tyckte det hade ett rätt så sorligt ja, men även lite konstigt snabbt avslut sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 (redigerat) Det enda jag kan tänka på nu är Revolutionary road. Redigerat 18 Augusti 2010 av Caapow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 The Fly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Cube-filmerna har lite deprimerande slut, men som helhet är nog filmer som Crash och The Green Mile de som påverkat mig mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Pojken I Randig Pyjamas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Cube-filmerna har lite deprimerande slut, men som helhet är nog filmer som Crash och The Green Mile de som påverkat mig mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Slutet på Gröna Milen är så deprimerande vackert som det nästintill kan bli, en helt fantastisk rulle! The Assassination of Jesse James by Coward Robert Ford är en annan film som förändrat en del av mitt synsätt, och jag brukar i regel fälla ett par tårar efter att ha sett den. Det slutar liksom inte väl för någon och man tycker så synd om Robert Ford som endast sökte berömmelse genom sitt dåd, men som sedan lever ett liv där han blir totalt motarbetad för att till slu försvinna. Nämnas kan också Requiem for a Dream, som antagligen har ett av de jobbigaste sluten jag någonsin sett i en film. Jag vet inte riktigt hur sorgligt det är, känner att jag borde se det igen för att avgöra, men fy satan vad hemskt det är, på ett ytterst välgjort sätt. Redigerat 19 Augusti 2010 av Kantarell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Försoning. jag började gråta... <_< Vilket jag sällan gör vid filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.