Easton Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Gick upp 8, tränade 11-12. Skitkul att vara pågång med isträningarna nu :) Sen somnade jag igen så fort jag kom hem, sov i någon timme. Sedan har jag spelat MW2 och druckit cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Har sett Dirty Sanchez The Movie för andra gången. Ganska bra film, men jag föredrar Jackass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Sista helgen innan plugget, så fick mig en supa igår... Sitter och lyssnar på The Voice, och väntar på att bruden ska vakna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 sovit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 iallafall: igår har jag varit iväg på någon marknad där jag köpte en Green Day- tröja, och en liten godis- napp som man kan köra på Liseberg Efter det så var jag iväg på ett ställe som Normännen antagligen kallade för Ullared, där jag köpte en burk med godis tefat som jag ska smaska i mig När jag kom hem så nötade jag sönder på basen (försöker klara Holiday med Green Day) Jag vet att dethär var igår, men jag glömde skriva här så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Åkt moped idag, käkat pizza. Imorgon blir det skola :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Skola imorgon :( Kommer lägga mig runt 11 och kommer somna runt 2 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Skola imorgon :( Kommer lägga mig runt 11 och kommer somna runt 2 :S Kommer nog bli samma här för mig också, tyvärr :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Skola imorgon :( Kommer lägga mig runt 11 och kommer somna runt 2 :S Kommer nog bli samma här för mig också, tyvärr :/. Alltid värst första dagen efter lovet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Bara att gå upp grabbar. Jag börjar ettan imorrn. Jävligt pirrigt nu. Hoppas det är trevliga människor. Man vill ju inte hamna i slagsmål första dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Fått en vagel bakom ögat. Jävlar va kul :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Fått en vagel bakom ögat. Jävlar va kul :(Vad är en vagel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.