Har haft 2 st 1,5 timmars lektioner om politik i rad i skolan idag, skitkul.
Vad Har Du Gjort Idag? Irl
↗ till inläggetLyllo. 1,5 timmars lektionen hela dagen från 8.20 -> 17.00 med max fem minuters raster imellan.Har haft 2 st 1,5 timmars lektioner om politik i rad i skolan idag, skitkul.
↗ till inläggetBättre en annat ;)Har haft 2 st 1,5 timmars lektioner om politik i rad i skolan idag, skitkul.
Politik är ju kul. :D
Naae!
Gått i skolan som vanligt. Inte kul... inte kul.
Gått i skolan såklart, gick riktigt bra på matten. Dock inte då läraren glodde då man skrev. Hatar när dem gör så man kan inte tänka då.
Annars har jag kollat på en massa klipp på How I met your mother-intervjuer med skådespelarna. Och jag funderar på att köpa the bro code av barney (Neil patrick harris)
↗ till inläggetGått i skolan såklart, gick riktigt bra på matten. Dock inte då läraren glodde då man skrev. Hatar när dem gör så man kan inte tänka då.
Annars har jag kollat på en massa klipp på How I met your mother-intervjuer med skådespelarna. Och jag funderar på att köpa the bro code av barney (Neil patrick harris)
Gör det, epic!
↗ till inläggetGått i skolan såklart, gick riktigt bra på matten. Dock inte då läraren glodde då man skrev. Hatar när dem gör så man kan inte tänka då.
Hahah, jag funderade på att köpa den boken häromdan :]
↗ till inläggetHar haft den i över ett år B)↗ till inläggetGått i skolan såklart, gick riktigt bra på matten. Dock inte då läraren glodde då man skrev. Hatar när dem gör så man kan inte tänka då.
Hahah, jag funderade på att köpa den boken häromdan :]
Varit hemma och hostat
Har varit och är fortfarande i skolan och sover, samtidigt som jag lyssnar på The Sky Moves Sideways.
Helt underbart.
Var i skolan i 2 timmar sen gick jag hem för att jag var sjuk.
är i skolan och måste vara kvar här till 16.30
Började skolan 8.30 och slutade 10.40. Efter det var jag med några kompisar :)
Varit i skolan, suttit vid datorn, ska gå och duscha nu.
Får hoppas att inte tråden blir låst
Jag har faktiskt inte sovit hela dagen. Jag har sett på Wag the Dog också (för den har vi ju aldrig sett förut).
Och just nu sitter jag och dampar över att Ginza inte vill bekräfta min beställning.
skola och träning. Ser fram emot helgen, har en rätt chill dag imorrn.
Strögat runt med polarns bil runt i stan!
1 mils vandring med skolan idag. När vi (jag och några polare) kom fram till slut var det inga där, så jag tänkte att vi var först. Det visade sig att vi kom en timme efter alla andra ._.