Rammus Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Tror ni på allvar att det finns ens en liten chans att PP vinner valet...? :PNej och det gjorde dom inte. SD vann, och det verkar bara som att jag är lite "glad" över det? ONT: Har sovit, vaknat nyss och ska GAMEA. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Har varit på min första prao-vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 skola,donken,chillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Sista dan i "gamla" skolan idag :D Tack o hej skit skola! :gitarr: I morgon blir det att ta bussen och sedan pendeln till den nya skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Sista dan i "gamla" skolan idag :D Tack o hej skit skola! :gitarr: I morgon blir det att ta bussen och sedan pendeln till den nya skolan. Lyllos dig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Meckat lite, skolan och läxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Då ska vi se.... Vaknade....Gick i skolan till 14:40......Kom hem.......Spelade PS2 första gången här hemma.......gick ut .........Åt mat.........Gick in på fuska.se.........Skriver detta......Jäpp det var nog allt.......tror jag......! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 skola, till en stuga som vänelever med 7:orna. Kom hem, somnade, sitter här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 har just kört in nyaste 7Loader och slipper nu tjatiga varningen om att jag kan ha "råkat" ut för en programförfalskning :lol: Ska spela Team Fortness 2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Inte idag, men igår. Igår gick jag till skolan, svimmade på lektionen, gick ner till skolsköterskan, fick extremt ont i magen, fick ta ambulans till akuten i Umeå för jag inte kunde gå för jag hade så ont, läkarna där skulle ta prover på mig med dom failade 8st ggr och det gjorde ganska ont, jag sovde över på sjukhuset och åkte hem idag. Idag har jag sett Jackass 1 & 2, Orphan, Zombieland och South Park: Bigger, longer & uncut och jag kommer stanna hemma nån dag från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Inte idag, men igår. Igår gick jag till skolan, svimmade på lektionen, gick ner till skolsköterskan, fick extremt ont i magen, fick ta ambulans till akuten i Umeå för jag inte kunde gå för jag hade så ont, läkarna där skulle ta prover på mig med dom failade 8st ggr och det gjorde ganska ont, jag sovde över på sjukhuset och åkte hem idag. Idag har jag sett Jackass 1 & 2, Orphan, Zombieland och South Park: Bigger, longer & uncut och jag kommer stanna hemma nån dag från skolan. AIDS? Idag har jag varit i skolan och låtsats jobba, som vanligt. Har försökt lyssna på min The Project Hate MCMXCIX-skiva också. Det har gått ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Inte idag, men igår. Igår gick jag till skolan, svimmade på lektionen, gick ner till skolsköterskan, fick extremt ont i magen, fick ta ambulans till akuten i Umeå för jag inte kunde gå för jag hade så ont, läkarna där skulle ta prover på mig med dom failade 8st ggr och det gjorde ganska ont, jag sovde över på sjukhuset och åkte hem idag. Idag har jag sett Jackass 1 & 2, Orphan, Zombieland och South Park: Bigger, longer & uncut och jag kommer stanna hemma nån dag från skolan. Så det lyckades aldrig konstatera vad det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.